lillespire08+10 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jenta mi har feber på tredje dagen. 38,6 idag morges. Er det galt å ta henne med på trilletur da? Altså, bare ligge i vogna, sånn at a mor får luftet seg. Kjenner jeg holder på å gå på veggen nå, vært inne siden søndag :/ Hun er også forkjøla og hoster. Hvor "skadelig" er det å ta henne med ut? Trenger innspill her, klarer ikke tenke helt klart... Takk!
Trultemor73 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Lurer akkurat på det samme. Min gutt har også feber på tredje dagen. Storesøster slutter på skolen nå kl. 12.00 og det hadde jo vært koselig å møte henne. Kjenner ei som hadde spurt legen om barnet hennes kunne ligge ute i vogn å sove med feber og det kunne hun. De ligger jo så lunt der. Men gutten min er 11 mnd og liker å sitte i vognen. Da er det jo ikke så lunt.
4-søte-små Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Mine barn har alltid kun sovet ute i vogn på dagtid, og jeg har latt dem gjøre det selv om de har feber. Selvfølgelig ikke hvis de har veldig høy feber og vært veldig syke. men jeg hadde ikke hatt problem med å ta de med på trilletur med 36,8 i feber så lenge de ligger godt nedi vogna skjermet for trekk!
Trultemor73 Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Fant akkurat ut at kroppstemperaturen til minsten bare er på 36,7 nå, så da blir det trilletur. Litt tett i nesen og løs i magen for bare gå. Nå skal vi ut på trilletur for å hente storesøster. Det er jo så fint vær:-) Babyen din ligger jo lunt i vognen, så da er det jo ikke noe problem. Ha en fin dag.
lillespire08+10 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2011 Takk for svar hun er 4 mnd. Da våger jeg meg ut, trenger sårt å komme meg ut av gryta her! Ja, hun ligger jo lunt nedi vogna, så lenge jeg unngår trekk, kan det jo ikke være store forskjellen mot å ligge inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå