Gå til innhold

Jentenavnene mine <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker å lese og kommentere andre sine lister! :D

Her er mine kommenterer og rangeringer:

Delt 1.plass:

Sara Linnea - Virkelig elsker navnet Sara! Det e så vakkert. Linnea liker jeg veldig godt det også! Kombinasjonen blir kanskje litt "vanlig og kjedelig", men absolutt fint. Ville selv bare valgt ett av navnene.

Anna Randine - Elsker også navnet Anna. Så vakkert og sterkt! Randine var ikke pent, men det kommer alikevell øverst pga. Anna, og siden dere ikke skulle bruke Randine til daglig :)

2. Linnea - Vakkert navn!

3. Lovisa - Flott og sterkt!

4. Sara Isabella - Elsker som sagt Sara. Kombinasjonen med Isabella var helt grei, litt kjedelig.

5. Evelina - Ikke helt min stil kanskje, men synes det er helt fint. Litt ambivalent forhold til dette navnet i grunn. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg helt liker det eller ikke.

6. Bianca - Ikke glad i.

Heia Anna Randine og Sara Linnea!!! :)

Hei Lille Bitteliten! Vet du liker navn og rangeringer, har lagt merke til deg her inne :-)

Etter jeg skrev listen tidligere i dag, kom jeg på en ny kombinasjon som egentlig ble en favoritt hos meg,

Anna Nikoline.

Var ikke det fint da??? <3<3<3

Annonse

Anna Randine - tror ikke jeg liker Randine, men Anna er SÅ vakkert!!!

Lovisa - Veldig fint, men jeg foretrekker Lovise :-)

Sara Isabella - liker Sara godt, Isabella er ikke helt min stil, liker Isabell bedre bak Sara

Sara Linnea - Igjen, liker Sara godt, Linnea er ALT for mye brukt, og jeg synes fortsatt det er litt tungt med to -a endinger i et dobbeltnavn

Evelina - ukjent, men egentlig hadde det en vakker klang

Bianca - nei, ikke helt....

Linnea - nei

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...