Gå til innhold

Barnevogn i liten bil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten bil, en polo. Er det noen som vet om noen vogner som får plass i denne typen bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vognen ejg brukte til min første, bugaboo Cameleon, er en liten vogn når den slåes sammen! Vil tippe den kommer inn i bilen. Vet Brio Go også er en liten vogn når den slås sammen. Begge er lette vogner, har gode kjøreegenskaper og er praktiske. Begge har små svinghjul foran, men bugabooen vet jeg har ekstrautstyr med store hjul foran om du skal kjøre mye på litt røffe veier (skog/snø ol). Er selv veldig fornøyd. Lykke til med letingen!

Skrevet

brio sine kombivogner kan du ha, men hjulene må tas av for å få plass.. men lette hjul og ta av og på! kjempe grei vogn som kan brukes i mange år!

Skrevet

Jeg har kjøpt brio kombivogn, det eneste som passet hos meg. Har en ceat ibiza.. =)

Skrevet

TFK joggster twist blir i allefall temmelig liten når den slås sammen..

kan være greit å se på 3hjulsvogner dersom du vil ha ei vogn som tar liten plass..:)

Skrevet

Vet ikke hvor liten en polo er bak, men tipper bugaboo cameleon kommer godt inni, den blir veldig liten. Ellers blir vel trehjulinger på det jevne mindre enn firhjulinger. Mener å ha hørt at easywalker også blir liten, men er ikke sikker på hvor liten. Hadde tatt med bilen til butikken og spurt om å få prøve bak før jeg kjøpte. Kjipt om man kjøper en som er for stor for bilen.

Skrevet

Jeg lånte min mors polo og fikk fint plass til TFK vogna i den =)

Skrevet

Vi hadde en polo 2006 modell sist. da gikk dem med simo-kombi vognen vår. For optimal pakking må du ta av hjulene. Men du kan fint sette underdelen i bagasjen og overstellet i baksetet. (Husk å sikre alt i baksetet så det ikke treffer babyen ved en evt. krasj.) Men skulle vi kun tenkt plass ville nok bogaboo vognene vært perfekte. Vi prøvde forskjellige og fant ut i måtte styre unna tre-hjulinger da de kan være litt lange når de blir slått sammen. Jeg ser noen sier de får plass til TFK, men vi bruderte den som helt uaktuell da den er veldig lang. En god vogn, men jeg har alltid oppfattet den som stor både sammenlagt og oppslått og derfor heller ikke særlig praktisk på buss, tog, trikk osv. Det er tilbakemeldingene jeg får fra de jeg kjenner som har den også. De er veldig fornøyd med vogna til tur og skogbruk, men den er plasskrevende. Men det er jo ikke bare enkelt å velge den perfekte vogna. Man må jo veie bruk og plass opp mor hverandre. Simo er en vogn vi har vært veldig fornøyde med og som vi fikk plass til. Men skal du ha vogna mye inn og ut av bil ville jeg nok sett på andre nettere modeller. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...