Gå til innhold

Den nye Hipp eco 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den skummer så fryktelig masse, halve flaska er jo bare skum når jeg har blanda og rista den. Og den ser tykkere ut i konsistensen. Lurer på om den metter mer, foreløbig har jeg bare gitt to flasker av den, og da har ikke tuppa drukket mer enn halvparten av det hun drakk av den gamle sorten.

Tro om jeg bare skal hamstre inn flere pakker av den gamle sorten, det er jo bare 3 uker til hun skal over på hipp 2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme problemet med den nye HIPP2... det virker faktisk som lillegutt blir mer mett av den, enn den gamle! Før spiste han ca 200ml pr flaske, nå orker han såvidt 150!

Skrevet

har merket det samme på min lille gutt. han blir mere mett av den nye blandingen. han kunne spise opp i 170 ml, men med den nye spiser han knapt 115 ml.

Hipp 2 kan æ ikke begynne med enda, for at sist æ prøvde den på han, så hadde han en mage som var helt på en snurr.

Skrevet

Hmm.... E nesten motsatt me mæ... Etter æ bynte med den nye Hipp 2 så spis ho mere. Før gikk d i 170 ml nu 200ml... Men, selvsagt ikke kvær gang da, men når d har gått nån tima fra siste måltid, så sluk ho lætt alt i flaska... :)

Skrevet

Har det kommet ny variant av hipp 2 også? Det har ikke jeg fått med meg. Men da kan vi jo heldigvis begynne rett på den nye 2'ern når hun blir gammel nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...