trippeltopp Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg hadde en periode vonde kynnere.. Dette fikk jeg sjekket, og det var ingen grunn til bekymring. På ullevål mente de at det også kunne være en begynnende bekkenløsning, noe som forsåvidt stemmer, i og med at jeg fikkbekkenløsning omtrentlig da. Men nå i natt har jeg hatt så innmari menssmerter.. våknet av det flere ganger, og smertene sitter både i mage og korsrygg. Er i uke 23. Er det flere som har det sånn..? Husker jeg hadde det med førstemann, men det var bare helt i starten, samt rett før fødsel..
Gjest Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hei, dette virket kjent. Siste netterne har jeg våknet av vondt i magen og vondt i korsrygg. Beveger (ute og går) jeg meg så får jeg vonde kynnere. Sjekket opp smerter i magen for 2 uker siden, da var konklusjonen arr pga KS. (at det strekker seg), men nå er jeg bekymret igjen. Samme som deg så hadde jeg ikke vonde kynnere før jeg skulle føde sist... Vil jo ikke ha noen bebiser endaaa:)
Mammamor =) Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Spørs hvor smertene sitter Jeg venter nr 3, og opplever det du beskriver, men ikke som en menssmerte med murring i korsryggen... Har smerter som er ganske intense, men det er livmoren som strekker seg. kan kjennes som når man nyser og lingamentbandene strekker seg...
trippeltopp Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 Åhnei, det er ingen tvil om at det er menssmerter.. Temmelig kraftige. Æsj.. ulempen med graviditet er at man bekymrer seg mye for ting&tang. Men babyen sparker masse, så får tro han har det bra. Avventer og ser om det går over. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå