Gå til innhold

Tralallalala, kjedelig å være sofasliter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

No e æ snart på 3 uke med sofasliting, og det e jaggu mæ kjedelig ja!!

Men verdt det da :)

Kordan e dåkkers hverdag? Alt klart til lillebaby kommer inn i hus? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sofasliter i noen uker allerede og har fremdeles 7 uker til termin.

Har invalidiserende bekkenløsning og kan knapt huske sist jeg var ut av døren. Veldig frustrerende å være så frisk til sinns, men likevel så hjelpeløs. Takk og lov for at det er forbigående!

Jeg har en datter på straks 2 år og venter en jente til nå i mai, så vi har det meste heldigvis. Men vi trenger både seng, stellebord og bilsete. Det må mannen kjøpe. Er litt trist å ikke kunne være med på babyutstyrshoppingen :(

Skrevet

Jeg koser meg jeg, får gjort unna alt husarbeid. Og alt som kan være, er klart til gutten kommer. Nå har jeg rigget meg til ute i sola, og skal nyte en kopp kaffe.

Håper han har tenkt seg ut snart:)

Skrevet

jeg koser meg hjemme med 2åringen min, bekkenløsningen er litt bedre etter jeg ble sykemeldt for 3 uker siden, men blir en del sofa sitting ja.

Heldigvis har jeg 2 ponnier som jeg er nødt å slippe ut å fore og gjør reint hos så får beveget meg litt:-)

Har også hund(Collie/Lassie hund) men hun er mannen nødt til å trimme, da mitt vaggende tempo ikke er nok trim for henne nei;-) heheh

men nå er det jo bare 5 uker og 2 dager til termin så skal nok holde ut ja:-)

Skrevet

Ja det er verdt det, men huff så kjedelig.

Jeg har vært sykmeldt siden jeg var 3,5 uke på vei. Er nå i uke 35. Skulle gjerne ha jobbet, men legene vil ikke og da tar jeg ingen sjanser.

I går strøyk jeg sengetøyet vårt, bare for å ha noe å gjøre. Jeg lurer også på om jeg skal begynne å vaske barnetøy i str 62, bare for å ha noe å gjøre. Ellers er det meste i hus. Må en tur på apoteket og handle det vi skal ha der, samt kjøpe kluter, har det vi trenger av klær (arvet og lånt masse), men det kan jo hende jeg shopper litt til...

Tidligere har jeg kunne gå tur, men det får jeg heller ikke lov til lengere.

Nå er det heldigvis ikke lenge igjen. Gleder meg stort til hun kommer og vi får en ny hverdag:)

Skrevet

Har hatt sofapåbud i 15(!) uker pga div komplikasjoner, så vet hvor kjedelig det kan være ja... men nå er det bare 8 dager til ks, så nå er det virkelig nedtelling. Gleder meg så mye til å se lillegutt og kunne røre meg litt igjen! Lykke til- man blir vant til å ta det m ro også - og det er jo verdt ventinga. Jeg har også blitt veldig flink til å strikke, jeg som alltid har hatt ti tommeltotter, hehe..

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært litt sofasliter nå kjenner jeg, så her er det motsatt, hehe :P Har helt forferdelig bekkenløsning, men siden jeg bare trenger å delta på undervisning ut denne uka og så skrive bachelor for å fullføre studiet mitt har jeg valgt å gjøre det fremfor å ta permisjon og måtte flytte tilbake for å studere bittelitt om et år. Så på fredag er jeg 38+6 og ferdig på skolen, da flytter jeg hjem til kjæresten, og GUD som jeg gleder meg til å gjøre så lite som mulig. De to siste ukene har jeg ikke tenkt på annet enn at jeg skulle ønske jeg ble sykemeldt eller hadde tatt permisjon, men vet jo at jeg hadde angra til neste år da. :P

Alt er klart hjemme, så når jeg kommer hjem skal jeg bruke de siste dagene på ingen verdens ting, bare slappe av og kose meg med samboeren min og datteren hans. Gleder meg MASSE! :)

Skrevet

Herlig at så mange svare :) da blir dagan litt artigere plutselig!

Her slites det også kraftig med bekkenløsning, men hovedgrunn til at æ e sofasliter e pga premature rie og kort livmorhals. Va veldig aktiv fram til den 28 februar, men har logget og sotte sia da :) Men skal innrømme at det E litt godt også :D Deilig å få slappe ordentlig godt av mens mine eldste (gutt på snart 6 år og jente på 3 år) e i barnehagen. Æ gikk på skole fram til den 28, men når æ blei innlagt på sykehuset og fikk konstatert at det kanskje blir tidlig fødsel endra hele livet mitt seg.. Har prata med skolen, og får ta opp de 2 (heldigvis kun 2 fag hadde æ!) fagan til neste år uten å måtte betale for det :) Så æ skal bare nyte den roligheta her. E i uke 29 no, og sette jo stor pris på hver ekstra dag prinsessa mi får i magen, men samtidig etter å ha nesten fått ho for 2 uke sia så e æ så mye mer ivrig etter å få treffe ho!!

Fant et nydelig dikt i dag om graviditet, tenkte æ skulle ordne det inn i babyalbumet hennes. Har også skrevet en del brev til ho, bare sånne korte notata kor æ skriv litt om ka æ har gått gjennom de her siste mnd'an og om kor planlagt og høyt ønska ho e.. Angre bare på at æ ikke tnekte på å gjøre det til de 2 eldste, men da igjen va æ jo aktiv til timen før de kom til verden, så får bruke det som unnskyldning :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...