camilla86 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 hei.. noen snille sjeler som er våkne? er 35+5 uker på vei...å i går kveld da jeg skulle legge meg så kom det litt væske da jeg skulle reise meg opp fra sofa...tenkte først at je kanskje ikke hadde klart å holde igjen?! noe jeg aldri har gjort før....samme skjedde mens jeg lå i senga...å nå når jeg sto opp så kom det enda mer...hele trusa var våt! er helt blankt med litt slim...lukter ikke noe spesielt! er så usikker...er mitt 2 barn,med første måtte de vannet så jeg aner virkelig ikke... hva skal jeg gjøre?
feris *fødeklar :)* Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 hei ring føden! kan være noe...men dersom det er vannet, lite og ingen rier....så vil de trolig be deg være hjemme hvertfall til morgenen....vet om ei som mistet vannet for en mnd siden...men hun hadde heller ikke rier...de ba henne vente til dagen etter...fortsatt ingen rier og hun ble satt i gang...og hun mistet ganske så mye vann...ble våt over hele buksa...men ring for sikkerhets skyld hvis du vil...eller vent til morgenen..gå og legg deg lykke til
bolla10 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Hei. Jeg våkna for vel en time siden, og merka at det bare rant. Kjempevått i sengen, og bare fortsette og renne når jeg gikk ut på badet. Klart vannavgang ja, uten rier da. Har hatt 3 bukseskift her på 1 time, nesten litt slitsomt.. hehe. Ringte føden med en gang jeg (siden forrige fødsel bare startet rett med rier, og jeg ikke visste), fikk bare beskjed om og følge med om vannet ble missfarget, eller om jeg ble dårlig med feber og sånt. Da måtte jeg komme. Ellers fikk jeg beskjed om og komme inn i morgen tidlig, på observasjonspost. Men nå er jeg begynt såvidt og kjenne litt "små rier"
camilla86 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 mange takk for svar fikk etter mye om og men sove litt...ble helt skjelven i natt litt satt ut kan man si.. ringte føden nå i morrest,så skal inn på sjekk om litt...veldig spent om det er fostervann eller om det er noe annet! bolla10,må ha masse lykke til når har du termin?
bolla10 Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Tusen takk camilla86 Har termin 23.mars, om nøyaktig en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå