Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 å hvorfor sier du enten eller? mange som reagerer på at jeg sier elsker deg til sønnen min på 4år, men jeg elsker han jo, hva er rart med å fortelle han det da? synes det er så mange barn og voksne som vokser opp uten å høre at foreldrene er glad i dem, klemmer dem og viser dem kjærlighet!
Mia2011 Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Glad i.. føles ikke naturlig å si elsker, det er forbeholdt min mann
Gjest Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier til henne 1000 ganger hver dag at jeg elsker henne Grunnen til at jeg sier det er at jeg elsker henne! Å si at jeg er glad i henne er en så sterk underdrivelse at det er latterlig, derfor blir det feil for meg Jeg er glad i hunden vår Jeg er glad i familien vår Jeg er glad i vennene mine Jeg er glad i sjokolade Jeg er glad i mye forskjellig! Men jeg elsker datteren min, og jeg elsker samboeren min <3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Sier selvsagt at jeg elsker de. Og de sier det tilbake. Flere ganger hver dag. Forbeholdt mannen min? Hmmm Den vanvittige kjærligheten jeg har for mine barn er minst like sterk som det jeg kjenner for mannen min.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Sier begge deler. Hadde ALDRI trodd jeg ville bruke elsker, syns alltid det har hørt så kunstig ut når andre har sagt det til sine barn. Men det funker
alvemamma Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Visst sier jeg til barna mine at jeg elsker dem! Flere ganger om dagen!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Sier begge deler her i huset, jeg sier det hver eneste dag til barna, mannen sier for det meste glad i deg til barna, men har hørt han har sagt jeg elsker deg også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier at jeg elsker dem, for det gjør jeg virkelig. Hender seg at jeg sier jeg er glad i dem også...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier begge deler.. Min datter sier også begge deler tilbake til meg :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Begge deler. Sier det fordi jeg mener det.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier glad i deg. For meg er det helt unaturlig å bruke elsker. Men nå er ikke jeg en person som slenger disse ordene ut av meg i tide og utide heller da. Synes liksom jeg elsker deg blir helt oppbrukt når man sier det 10 ganger om dagen. (Da tenker jeg til kjæreste)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 Sier begge deler Hører mange sier de ikke klarer å si elsker deg til barna. Men jeg elsker jo sønnen min høyere enn noe annet, så jeg må jo fortelle han det
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 Jeg elsker mannen min, men er glad i barnet mitt, familien min..... Jeg går ikke rundt å sier det til henne hele tiden heller, men jeg viser det og forteller henne det innimellom. Ord som sies hele tiden mister sin mening.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier jeg er glad i mine barn. Jeg elsker min mann.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #16 Skrevet 16. mars 2011 Begge deler, mange ganger hver dag! Jeg finner dte helt merkelig at enkelte mener at "elsker deg" er forbeholdt partner. Er de ikke like glad i ungene sine? Innbiller de seg at "elsker deg" er et seksuelt ladet uttrykk? Jeg elsker hvertfall ungen min høyere enn noen annen så å forbeholde det uttrykket for partner blir bare latterlig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #17 Skrevet 16. mars 2011 Jeg bruker begge deler. Flere ganger daglig sier jeg at jeg er glad i dem. Og så hender det innimellom at jeg sier jeg elsker dem.
Kortslutning Skrevet 16. mars 2011 #18 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sier et jeg er glad i barnet mitt, og elsker samboeren. Jeg føler at elsker deg blir helt feil å fruke, for meg er det et ord som jeg bruker på noen jeg er forelsket i og som er min partner. Men det betyr ikke at jeg er mindre glad i datteren min. Jeg setter barnet mitt og samboeren like høyt, men likevel bruker jeg forskjellige ord. Det er bare slik jeg føler det:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. mars 2011 #19 Skrevet 16. mars 2011 Jeg ELSKER sønnen min!! Før jeg fikk barn syns jeg det var rart når folk sa elsker til barnet sitt.. at det liksom var forbeholdt mannen/dama.. Men det endret seg den dagen jeg fødte babyen, den kjærligheten er så utrolig mye mer overveldende enn den man har til en partner. (syns iallefall jeg)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #20 Skrevet 16. mars 2011 Her sier vi elsker, dette pågrunnav at vi elsker våre barn. Å elske er ikke forbeholdt en partner. Jeg elsker også mine foreldre...jeg liker dyr, mat, tv-program ol.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 Sier elsker deg til sønnen min og mannen min ja
<harmoni> Skrevet 16. mars 2011 #22 Skrevet 16. mars 2011 sier elsker deg.. det er det som føles mest naturlig for jeg elsker jo barna mine overalt...
Mia2011 Skrevet 16. mars 2011 #23 Skrevet 16. mars 2011 Jeg elsker også barna mine over alt på jord, men å bruke elsker, flere ganger daglig, nei da mister det sin betydning.. men jeg er ikke mindre glad i dem enn mannen av den grunn. Det kommer bare ann på hva man legger i ordene og hva de du sier det til vet at det betyr for dem. Jeg elsker ikke mine foreldre nei, er mer glad i kattene våre for å si det sånn.. så jeg har nok ikke så mange jeg er glad i, sikkert ikke så mange som er glad i meg heller, men foretrekker noen nære kjære enn mange overfladiske
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #24 Skrevet 16. mars 2011 Å elske er for meg noe som er forbeholdt forholdet mellom to voksne personer. Jeg er veldig, veldig glad i ungen min, en uforbeholden kjærlighet jeg aldri før har følt for noen andre, men jeg sier bare "veldig glad i deg" til ungen min, og "jeg elsker deg" til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #25 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er glad i de aller fleste rundt meg, inkludert min mann, mine barn, familien min osv. Min mann har lurt meg til å begynne å si "elsker deg" til ham, dette ligger ikke naturlig til min dialekt, så det er litt uvant. Men dette er altså forbeholdt ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå