Dossa :) Skrevet 6. april 2011 #26 Skrevet 6. april 2011 Hei jenter!! Jeg er 4 DPO, merker absolutt ingen ting. Kun at brystene av og til virker litt tunge....hmmm.... Men jeg har en dårlig følelse av at det ikke blir noe desember baby. Da er det ikke annet å gjøre enn å gå for en januar baby Men all håp er jo ikke ute ennå *ler* Jeg skal ikke teste før IKM. Skal være sterk og holde meg sjøl om lysta til å teste kommer tl å bli sterkere og sterkere frem mot IKM Er så lei av negative tester... Hvordan er det med dere andre da?
Mamma til prins 2012 Skrevet 6. april 2011 #27 Skrevet 6. april 2011 Tror jeg kan melde meg ut av denne IKM gruppen =( Har testet etter eggløsning en uke, men den har ikke dukket opp. Siste månedene har jeg hatt sykluser på 28 dager, men forrige mnd var den på 24. Trodde derfor at syklusene var blitt kortere, men det har ikke dukket opp noen eggløsning enda. Første måneden jeg tester, så kan jo være at jeg ikke har eggløsning??
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #28 Skrevet 6. april 2011 Hei jente_88 2pp. Hvis du har mens har du 99% sikkert eggløsning
Ventetid1 Skrevet 6. april 2011 #29 Skrevet 6. april 2011 Jeg melder meg inn her håpefull som jeg er. skal ha IKM ca 17. Har egentlig prøvd i ett år. Men etter operasjon for endometriose er vi nå inne i vår 1. pp.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. april 2011 #30 Skrevet 7. april 2011 Flere enn meg som bare venter på neste uke? Utrolig hvor sakte tiden går når man venter, og jeg hater å vente;)
Underveis --> Skrevet 7. april 2011 #31 Skrevet 7. april 2011 Usj.. ja :-( Er på dag 25 med max på fertilitetsmonitor på dag 16 og 17. Regner da med at jeg er 7-8 dpo. Klarte selvfølgelig ikke å la være å svi av en test i morges, selv om jeg ikke pleier å teste før ikm. Blendahvitt, selvfølgelig. ELler... Jeg hadde jo håpet på en øøøøøøøøøøøørliten strek i alle fall, men neida. Ikke en eneste liten lurestrek! Eneste forskjellen denne mnd fra de andre månedene er at jeg har blitt så utrooooollig treg i magen. Husker altså brått hvordan det var da jeg var gravid. Har dessverre ikke noe økt utflod som jeg hadde da jeg ventet Junior. Blir litt trist siden jeg ikke tror det har klaffet nå heller. Det som stresser meg mest er at jeg jo har lyst på tre barn. Siden jeg begynner å fra på åra så haster det med det tredje. Valget nå blir da å nøye seg med nr to, eller kjøre på med tr tre så fort nr to er ute. Sett at jeg faktisk blir gravid med nr 2 da!!!!!!!!!!!!!! GAAAAH! Er jo selvmord for karrieren å få nr 3 da... *stønn* Alt man bruker energi på!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 7. april 2011 #32 Skrevet 7. april 2011 Godt å høre at det ikke bare er meg;) Litt fælt å glede seg til uken nå når det straks er helg.. hehe! Ser at du skriver det med økt utflod, og det er noe jeg ikke husker fra mitt forrige svangerskap. Men... har hatt det nå den siste uken! Har aldri hatt noe særlig utflod, bortsett fra ved el, men har ikke tenkt over at det kan være et tegn på graviditet. Da jeg var gravid forrige gang, så husker jeg bare at jeg var utrolig øm i puppene... noe jeg ikke er nå! Jeg tenker helt likt som deg når det kommer til min alder, karriere og antall barn. Har også lyst på tre barn, men har foreløpig bare et (og jeg nærmer meg 33 med stormskritt*s*). Og har akkurat fått en ny og mer utfordrende stilling på jobben, noe som ikke passer helt mtp mange barn de neste årene. Men har kommet frem til at det aldri er et tidspunkt som passer perfekt for en arbeidsplass.
Underveis --> Skrevet 7. april 2011 #33 Skrevet 7. april 2011 Er du bare 33! 8-) Har akkurat blitt 36, så hjelpes meg altså, om jeg skal få til 3 stk :-P Nei, passer aldri bra. FOr meg har det blitt et valg om å forbedre min karriere (og muligheter for arbeidsplass), og å få flere barn. Valget er jo ikke tatt ennå, og dersom neste fødsel blir som første, så kommer jeg ikke til å hige etter å gjenta det så fort som mulig *he he he* Utflod ja... Joda! Masse hvit utflod. Ingenting av det nå, så dermed tror jeg ikke at jeg er gravid. Er full aktivitet i livmora da, og veeeeldig treg i magen, men aktivitet er det nå hver syklus. Ellers ingen symptomer. Aldir hatt ømme pupper heller.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 8. april 2011 #35 Skrevet 8. april 2011 Første gangen jeg har lyst å si hurra til utflod, men det blir igjen kanskje litt rart;) Det blir noen spennende dager for flere av oss fremover skjønner jeg. Underveis; når har du IKM, og har du tenkt å teste før den? (sorry hvis du har skrevet noe om det før her, går litt surr i alle trådene). PS: Deilig å vite at 33 ikke er noen alder, thank you for making my day, hehe!
Underveis --> Skrevet 8. april 2011 #36 Skrevet 8. april 2011 8-) Forrige syklus var 28 dager, men med el på dag 17. Dvs veldig kort luthealfase. Er derfor litt usikker på nå om IKM er nå på mandag, eller om den er på onsdag/torsdag som da er 14 dager etter jeg fikk max på fertilitetsmonitoren. Har selvfølgelig allerede svidd av en test på 8 dpo. Var blendahvit selvfølgelig :-P Tror nok ikke jeg forsøker å teste før mandag i alle fall. Og ja, enig i at det er litt rart å ønske seg masse guggete hvit, tjukk ekkel utflod, men hver gang jeg er på do... Ærre mulig??? Er jo ikke som om det renner strie strømmer her akkurat, men en forandring fra i går, definitivt! Får vel bare håpe på at det samme skjer i morgen, så skal jeg kanskje begynne å ta det som et positivt tegn. Er jo flere som har dette som et ganske sikkert tegn. Kan jeg forøvrig også nevne at min livmotapp, som jeg forøvrig overhode ikke kjenner på særlig ofte, nå er ugjenkjennelig myk utenpå og veldig hard inni. Har jo tafset litt tidligere, men aldri kjent den som dette. Ikke noe jeg gjør regelmessig altså, så et veeeeldig usikkert tegn ;-) Galskapen lenge leve!
m@ms Skrevet 9. april 2011 #37 Skrevet 9. april 2011 Heihei. Da kan jeg fortelle at jeg har testet positivt i dag, så jeg er herved for gravid å regne Skal på en heidundrende fest i kveld, så jeg måtte bare vite. Har hatt en mistanke de siste dagene, da jeg har vært så helt utrolig vanvittig trøtt! Det svir i øynene fra jeg våkner om morgenen... Trodde egentlig ikke det skulle være mulig, er tross alt bare min første prøveperiode, men fantastisk at det gikk så fort. Lykke til videre alle sammen
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 9. april 2011 #38 Skrevet 9. april 2011 Gratulerer så mye!!!! Håper vi andre kan si det samme om noen dager;)
Underveis --> Skrevet 9. april 2011 #39 Skrevet 9. april 2011 Oi oi oi! Gratulerer! Vel, deilig å slippe lang ventetid ja! Håper vi triller etter om ikke lenge ;-)
strikkedilla Skrevet 10. april 2011 #40 Skrevet 10. april 2011 Gratulerer m@ms! Jeg håper jeg kan følge etter deg om et par dager! Jeg har planer om å teste på tirsdag dersom ikke mensen har kommet. Har veldig uregelmessige sykluser, men de har aldri vært lenger enn 28 dager og det er mandag. Jeg bruker å spotte i 1-2 dager før mensen slår til for fullt og det har jeg ikke begynt med enda. Dessuten har jeg litt mer utflod enn vanlig. Hadde utflod da jeg var gravid med jenta mi, men husker ikke om det startet så tidlig. Ellers kjennes puppene som de veier flere kg hver! Jeg svei av en test på lørdag og på den tror jeg at jeg skimtet en svak strek. Men den var såpass svak at jeg ikke tørr å juble enda, men samtidig har jeg ikke gitt opp denne mnd heller! Lykke til til alle sammen! Vi går spennende tider i møte!
m@ms Skrevet 10. april 2011 #41 Skrevet 10. april 2011 Takk for gratulasjoner Sender ut en dose babystøv til dere, så skal dere se det ordner seg for dere alle! Strikkedilla: En strek er en strek, så du skal se vi følges ad på 1.trimester, du med termin en dag før meg Jeg har IKM tirsdag 12.april, men hadde såpass tydelige tegn på at jeg var gravid at jeg egentlig ikke var i tvil da jeg tok testen i går. Det lyste "gravid" mot meg under ett minutt etter, så jeg må nok produsere godt med hcg. Vi sees på 1.trimester i morgen da Mvh m@ms
Underveis --> Skrevet 11. april 2011 #42 Skrevet 11. april 2011 Ble ikke noen spire på meg denne mnd heller :-( Mensen kom som om den var bestilt i går. Går dermed inn i vår 5. pp. Lykke til, alle dere andre!
MillyMy Skrevet 13. april 2011 #43 Skrevet 13. april 2011 Hei hvordan går det med dere jenter? Her ligger jeg bare å venter til søndag:p noen med symtomer? Jeg greier ikke å kjenne nå. Ligger med feber å allpakka nu, så hær går d kunn med feber verk:p
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 13. april 2011 #44 Skrevet 13. april 2011 Jeg har IKM i morgen, men testet negativt i går. Så har dessverre ikke så stort håp denne mnd. Så da er det bare å fortsette prøvingen;)
MillyMy Skrevet 13. april 2011 #45 Skrevet 13. april 2011 Bedre lykke neste gang da! Har ikke nå trua på dn her mnd jeg:p men av en merkelig grunn vill jeg være hær å prøve litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå