Gå til innhold

Hurra for IKM 15 jentene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter, da fikk jeg det ikke til i uke 11, så da starter vi optimistisk på'n igjen og satser på uke 15:) blir 4 pp her, skal prøve Damian og wild yam denne perioden, så får vi se! Noen som er med I uke 15?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fortsatt ganske ny her inne, så jeg må bare spørre: hva er damian og wild yam? :)

Skrevet

Kjente naturprodukter. Damian hjelper til med gode forutsetninger for egget fra mensdag 1 til eggløsning. Wild yam fra eggløsning og 6 dager, skal bidra I festefasen. Flere hevder at dette virker:)

Skrevet

aha :) Du må gi tilbakemeld på om det virker :) Er inn i min 7 pp nå, og kjenner jeg begynner å bli rastløs:p Hater skuffelsen ved å se de negative testene altså! har ikke hatt besøk av TR siden januar, men fikk et lite besøk lørdag og søndag. Tror denne kroppen min er helt på styr jeg:p

Skrevet

Hei jenter!

Jeg hopper inn her sammen med dere :)

Vi får skravle oss frem til EL og IKM.

Kanskje dette er mnd for oss ;)

Det hadde vært en flott julegave eller hva jenter ;)

Jeg fikk besøk av TR igår, håper hun gjør seg fort ferdig og ikke kommer på veldig lenge.

Jeg er usikker på om jeg hører til her eller i neste IKM uke. EL er alltid noe forsinket, men jeg holder meg til dere jeg ;)

IKM er en gang mellom 14 - 17 april.

Skulle spiren sitte vil forventa termin bli midt i romjula :)

Blir noen spennende uker vi har foran oss.

Denne gangen er det vår tur jenter!!!!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg er også med i uke 15, men ser ut som det er dårlige sjanser for meg da allerede. Tror du ikke det er typisk at mannen min reiser bort akkurat når jeg har el.... håpløse mannfolk;)

Skrevet

Jeg dytter oss opp på første side :)

Nå har TR gjort seg ferdig.

Da ventes det på EL, huff disse ukene blir såååå lange :)

Skrevet

Må dytte oss opp, vi var kommet for langt nede ;)

Er det noen av dere som har begynt å teste etter EL?

Min er forventet mot helga tipper jeg. Så vi legger inn aksjer annen hver dag frem til over helga og satser på en desember baby :)

Skrevet

Jeg hører sannsynligvis til denne uka. :) Har testa etter EL i godt over en uke allerede. Første måned jeg tester etter EL, og jeg ville være ute i god tid. I noen dager har jeg hatt svakt utslag på testene (fortsatt negative tester), men idag morges så jeg ingen teststrek i det hele tatt. Får teste igjen til kvelden å se da. :P Forventer EL til helga, og IKM rundt 15. april. La inn aksjer både lørdag og søndag, og skal legge inn aksjer i kveld også. ;)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Nå nærmer det seg EL her også. Tester ikke, men merker godt når jeg har det. Sannsynligvis i morgen eller torsdag.....så nå er det bare og forføre mannen før han reiser bort i helgen;)

Skrevet

Klarer ikke å la være å bli med her, selv om jeg ikke har noe særlig håp denne syklusen. Samboeren min reiser bort på fredag og blir borte en uke. Regner med at jeg har el ca tirsdag neste uke, så det passer veldig dårlig. Men man kan jo alltids håpe, og så får jeg følge med på dere istedet :)

Skrevet

Slenger meg inn her jeg også, selv om sjangsene er små.

Dette er min første syklus etter p-pille stopp, så ser på sjangsene som små, men det kan jo skje.

Håper da veldig på at det skal skje egentlig, har lyst på Desemberbaby :)

Skrevet

Er vel med her også jeg. Har el nå. Dvs har 2. dag med max fertilitet på fertilitetsmonitoren. Aldri hatt 2 dager på rad før... Regner med vi blir en liten gjeng som prøver denne måneden. Klaffer det denne gangen blir det jo termin rett oppi julaften ;-)

La inn aksjer på babyfronten i går (og et par dager før det også). Får se hva det blir til i dag, men skal definitivt i morgen! Har truffet el i alle fall, så får man se hva det blir til...

Skrevet

Hallais. Jeg er med her. Fra og med fredag og 6 dager frem skal mannen få kjørt seg, så får vi se om vi klarer å lage en nyttårsbaby ;)

Skrevet

Nå har samboeren min dratt på ferie :( Fikk lagt inn aksjer igår kveld, men tviler på at det holder. Kjenner at EL-tegnene begynner å komme, men det tar sikkert 4-5 dager til. Får bare regne med at det ikke funker denne mnd, det har jeg egentlig vært innstilt på lenge. Men man kan jo alltids håpe...

Skrevet

Jeg hadde lyse rosa blod spor merket jeg da jeg tørket meg etter do besøk idag.....hmmm.....EL er ventet rundt disse dager......og litt blod da betyr vel at man kan være ekstra fruktbar :)

Må få lagt inn noen aksjer ikveld da skjønner jeg for å være på den sikre siden *smiler*

CI82: skal aldri si aldri, disse svømmerene kan leve noen dager vettu, så gi ikke opp ;) Masse lykke til!!

God helg jenter!!!!

Skrevet

Hei, jeg er ganske ny her, sluttet på pillen 20 mars, har ikke hatt TR til nå etter pilleslutt. Hører jeg til her?:)

Skrevet

Hei!

Tror jeg hører til i denne gruppen. Har veldig korte sykluser for tiden, så beregnet IKM er søndag uke 15. Men har fortsatt ikke hatt eggløsning enda, så vi får se.

Er veldig ny her, og er første perioden jeg tester etter eggløsning. Så er veldig spent på om jeg får utslag snart =)

Skrevet

Henger meg på her jeg. Er i 5pp å er første pp jeg har fått påvist EL da testene aldri har blitt ordentlig positive.

Begynnte med CB monitor denne syklusen å den viste max Fredag og Lørdag. Så IKM er Lørdag i uke 15. Så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet i to uker..Lettere sagt enn gjort!

Skrevet

Jeg tror jeg hører til her jeg også. Regner med at ikm er i løpet av helga i uke 14 eller tidlig i uke 15. Har sykluser som varrierer fra 21-28 dager, så ikke helt enklet si hva som skjer denne mnd. Jeg spotter alltid i et par dager før ikm. Så nå er planen at dersom jeg ikke har begynt å spotte i løpet av helga så kjøper jeg g-test på mandag.

Lykke til til oss alle sammen!

Skrevet

Tror jeg også henger meg på, og håper dette bringer lykke!!! :D

skal ha IKM rundt 15-16 men er litt usikker siden jeg hadde en SA forrige mnd.

men siden det virket som jeg hadde EL forrige tors-fre så krysser jeg fingrene for at spiren tviholder seg der inne;))

LYKKE TIL DAMER :))))

Skrevet

ARFH! Er bare 5 dpo, men har allerede liten tro på at det klaffer denne mnd. Traff bra på el, skulle jeg mene, men alikevel. Har jo ikke akkurat pult som kaniner :-( Husker forrige gang at jeg hadde mye hvit utflod, men husker ikke om det kom med en gang eller om jeg bare registrerte det nærmere ikm. Overhode ingen symptomer nå i alle fall. Er vel ingen garanti for at det samme symptomet viser deg neste gang heller *stønn* Over en uke til IKM...

Skrevet

Dytter på oss litt jeg :-)

Hvordan går det med dere? Noen mistenksomme symptomer? Her er det bare uspesifikke murringer og stikkninger. Har hatt fryktelig mye luft i magen i dag. Som om det skulle vært et symptom HAH! Blir jo gal av dette ;-) Må si at å hele tiden kjennes ut som om du skal på do ringer i noen bjeller fra svangerskapet da alt begynte å gå treeeeeegt med fordøyelsen *hi hi hi* Har holdt på å kjøre test flere ganger, men siden det er altfor tidlig ennå, så klarer jeg såvidt å ligge unna.

Skrevet

Melder meg inn her jeg også, venter mensen den 12.april.

Ingen symptomer, men det er vel heller ikke å forvente enda...

Spennende tider fremover!

Dette er min første prøveperiode, så jeg har liksom ikke fått helt oversikten enda.Mensen pleier å være regelmessig, så jeg føler jeg har sånn tålig kontroll likevel.

Lykke til jenter!

Skrevet

Kan å melde meg inn her. Venter mens rundt 15. Er å min første mnd etter pille slutt. Trur jeg hadde EL igår eller mandag. Søndagen kom det litt brunlig utflod etter sex, ikke mye men litt. Noen vært borti det før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...