Gå til innhold

Dere som er innenfor termin - SE HIT! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så spesielt.. :P Mamma fødte meg og mellomste søstra mi 5 dager før fullmåne begge gangene, og eldste søstra mi 1 dag før fullmåne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...min storesøster er født samme dag som fullmåne...og jeg er wayyy off.. :-/ Oh well....lov å håpe at man følger første?? ;-) ;-)

Skrevet

Hmm...Har fått ekstra vondt i ryggen og sterkere kynnere...

men vanskelig å si om det er pga månen eller fordi jeg klarte å tryne på isen i går ! :P

Skrevet

Ja, jeg er med! har termin om 5 dager og har hatt kraftige kynnere og nedpress i går og i dag :) spennende! Lykke til, til alle sammen:)

Skrevet

Har litt småvondt i ryggen nå, men det må jo ikke bety at noe er på gang forde.. Men kanskje månen får fler til og oppleve mer kynnere og murringer?¨

Tror heller det.. :) blir spennende og se når folk begynner og oppdatere her! :)

Skrevet

Hadde tegningsblødning på fredag, murringer i rygg og nedre magen.. Er kvalm og uggen nå, men uansett hva jeg søker er det tegn på nær fødsel! Har mistet troen på månens kraft, og tror aldri denne ungen vil komme ut!!

Skrevet

Æsj.. Jeg ble voldsomt forhåpningsfull da slimproppen gikk fredag morgen. Lørdag kveld satt jeg til og med og stirret på månen i håp om litt ekstra effekt. Men neida, den lille leieboeren holder seg fremdeles inne...

Skrevet

Haha.. Jeg satt og stirret på fullmånen jeg også.. :P Men skjedde ikke noe... Får se om det skjer noe en av dagene nå da :) De sier jo det skjer mest uken rundt fullmåne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...