♥lykkelig♥ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #26 Skrevet 19. mars 2011 Så spesielt.. Mamma fødte meg og mellomste søstra mi 5 dager før fullmåne begge gangene, og eldste søstra mi 1 dag før fullmåne!
78girl Skrevet 19. mars 2011 #27 Skrevet 19. mars 2011 Hmm...min storesøster er født samme dag som fullmåne...og jeg er wayyy off.. :-/ Oh well....lov å håpe at man følger første?? ;-) ;-)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 19. mars 2011 #28 Skrevet 19. mars 2011 Hmm...Har fått ekstra vondt i ryggen og sterkere kynnere... men vanskelig å si om det er pga månen eller fordi jeg klarte å tryne på isen i går !
Lille- MO Skrevet 19. mars 2011 #29 Skrevet 19. mars 2011 Ja, jeg er med! har termin om 5 dager og har hatt kraftige kynnere og nedpress i går og i dag spennende! Lykke til, til alle sammen:)
♥lykkelig♥ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #30 Skrevet 19. mars 2011 Har litt småvondt i ryggen nå, men det må jo ikke bety at noe er på gang forde.. Men kanskje månen får fler til og oppleve mer kynnere og murringer?¨ Tror heller det.. blir spennende og se når folk begynner og oppdatere her!
April-11+ en til? Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Hadde tegningsblødning på fredag, murringer i rygg og nedre magen.. Er kvalm og uggen nå, men uansett hva jeg søker er det tegn på nær fødsel! Har mistet troen på månens kraft, og tror aldri denne ungen vil komme ut!!
Katinka85 Skrevet 21. mars 2011 #32 Skrevet 21. mars 2011 Æsj.. Jeg ble voldsomt forhåpningsfull da slimproppen gikk fredag morgen. Lørdag kveld satt jeg til og med og stirret på månen i håp om litt ekstra effekt. Men neida, den lille leieboeren holder seg fremdeles inne...
♥lykkelig♥ Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #33 Skrevet 21. mars 2011 Haha.. Jeg satt og stirret på fullmånen jeg også.. Men skjedde ikke noe... Får se om det skjer noe en av dagene nå da De sier jo det skjer mest uken rundt fullmåne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå