Gå til innhold

Dere som er innenfor termin - SE HIT! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til helga fullmåne.. Og ikke bare er det fullmåne, men månen er nærmere jorda nå denne fullmånen enn det den har vært på mange år!

Det vil vel egentlig si at hvis (full)månen har noen innvirkning på oss som snart skal føde, så burde det vel *ihvertfalll* skje noe denne helga med mange? :P

Såå det hadde vært litt gøy om vi som er innenfor termin kunne skrevet litt om vi opplever noe spesielt rundt fredag, lørdag eller søndag. Månen er nærmest jorda på Lørdag den 19 :)

Dette er bare litt for morro skyld, men det kan jo være artig og se om det faktisk stemmer litt :) For jeg kjenner en del som har født ved fullmåne og som tror på at dette har litt innvirkning.. Og når jeg så på tavlen på sykehuset var det flest født rundt fullmåne også :)

Skriver denne tråden her mest for at alle som har tippet på når jeg skal føde har tippet at jeg føder til helga.. Men jeg selv tror egentlig at jeg kommer til og gå over tiden, i og med at jeg er førstegangsfødende, og har 12 dager til termin, som er den 28 mars :)

Så det blir morro og se! om det er noen som blir med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja blir med :-) Har termin torsdag i neste uka så er bare ca en uke til terminen. Ja spennende å se om noen opplever noe forandring/noe på gang da. Mange har også "spådd" at jeg føder til helga. Har selv ingen tru på det selv om jeg nå har gått med vonde modningsrier i 5 dager.

Skrevet

Er med jeg! Krysser det jeg har for at noe settes igang til helgen om ikke før! Er klar for å møte babyen og at kroppen skal få anledning til å bli brukbar igjen!!!

Og det hadde vært ekstra gøy om hun kom ved fullmåne siden hun får mellomnavnet Luna!!!!

Spennende å se!

Skrevet

Jeg er med, har termin om 7 dager=) Og kunne gjerne tenkt meg at det skjer noe i helgen....så får håppe på skikkelig månelyst.... =)

Skrevet

Jeg er også med på denne :)

Har termin neste fredag (25.), og kan gjerne føde i helgen. Tviler dog på at fullmånen har noen effekt på meg da jeg pleier å gå noen uker over tiden, selv om jeg jo vet at det pleier å være flere som føder når det er fullmåne.

Lykke til jenter!:)

Skrevet

Hørtes spennende ut.. Er 38+ 3, så det kan absolutt skje til helgen med hjelp av fullmånen..

Skrevet

Hadde ikke gjort noe om det stemmte:) Spennende!

Skrevet

Håper det stemmer! :D Er rimelig fødeklar nå ja.

har termin om 19 dager...spennende! :D

Skrevet

Jeg er med...alt for å få tiden til å gå..hehe!

Er førstegangs jeg også, og har også termin 28.mars. ;-)

Skrevet

Jeg vil også være med! Termin er neste fredag (25.03). Spennende:)

Skrevet

Jeg er med! Termin 29. mars, så får vi bare se hva som skjer:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er også med! Termin fredag 25 mars, men helt i orden for meg om hun velger å komme før!

Skrevet

Jeg har termin 18 mars, altså fredag. Forrige mnd hadde jeg skikkelig intense kynnere 2-3 dager rundt fullmåne uten at jeg kobla det sammen i det hele tatt før søs sa det på dag 3 at det KUNNE være en sammenheng. Jeg krysser fingre og tær for alle oss som har modne nok babyer og føler oss fødeklare! krysskrysskrysskrysskryss!!!

Skrevet

Ja, jeg har født to ganger på fullmåne:)

Skrevet

Har termin 19, så jeg er også med. Har fått en uke før med de to andre, men denna snuppa vet å holde seg inne. Har ingen erfaring med fødsel og fullmåne. Men svigermor er HELT sikker på at det skjer på lørdag. Skal til jm i morgen. Da skal det sjekkes hvor moden jeg er, og kanskje strippe :-s Hadde akupunktur på tirsdag, men merka ikke så mye til det, men slimproppen gikk, uten at jeg vet om det har noen sammenh

eng.... Men har masse maserier etter sex. Men blir lissom ikke noe mer ut av det. Så derfor har jeg liten tro på stripping også. Men et villig til å prøve alt nå, et SÅ lei....

Skrevet

Det kan jo bli voldsomt fullt på fødeavdelingene om dette stemmer...vil gjerne føde snart, men håper på lite trafikk og god tid blant jordmødre, leger og ikke minst epidualhjelp den dagen ;-)

Skrevet

Jordmora mi sa i dag at det er ikke DAGEN det er fullmåne det er størst trafikk, men dagene rundt :) Ihvertfall det de opplevde oppe på sykehuset her :) Så, skjer det ikke i helgen, da kan det jo skje dagene etter også.. :P (hvis det stemmer) :))

Dette blir spennende og se folkens! :D

Skrevet

Nå har jeg fått tegningsblødning og VONDE mensensmerter som aldri før..Kanskje noe mer på gang? Håper..

Skrevet
:D gøy .. Hvis dette med fullmåne stemmer, så tror JEG mest sannsynlig at folk føder mellom 17 (i dag) og 23 Mars .. :P
Skrevet

Er med :) termin 2. april. Morsomt å se om noen av oss her føder den dagen da ;D

Skrevet

Er det litt frekt å melde seg på når man har tre uker igjen til termin?? :) Jeg gjør det uansett, synes jeg fortjener å føde før termin denne gangen, da jeg har gått over ni og 10 dager med nr. 1 og 2..... :-)

Skrevet

Min mor har født alle 3 i dagene før og etter fullmåne +/- 2 til 3 dager. Se på http://webkalenderen.no/, her kan dere fylle inn årstall og se hvordan det var for deres mødre. Jeg kommer til å bli psykisk ustabil om dette ikke stemmer...

Skrevet

38+2 i dag. Så jeg er nysjerrig på om fullmånen i dag har innvirkning! Spennende. Holdere dere oppdatert. ;) Lykke til alle sammen.

Skrevet

I går hadde jeg mye "mensen"-vondt, så får se ossen det blir i dag, og dagene fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...