Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min jobber borte denne uka og jeg kjenner at jeg trenger et lite tupp bak for å holde meg i gang. Jobber 130% med danseundervisning og på småbarnsavdeling, har en "lei" bekkenløsning og er helt sjelven i kroppen når dagene er over. Trenger noen som dytter meg litt i riktig retning i dag!! Aiaiai, bare å skrive innlegget hjalp litt! Godt å få ut et lite hjertesukk :)

Sånn- da skal jeg gli inn i koma så jeg kommer meg opp i morgen ;)

Sov godt alle sammen og kos dere med magene (det gjør jeg- selv om det er et slit noen ganger...hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143024810-trenger-et-tupp-i-rompa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det egentlig et tupp i rumpa for å holde nivået oppe du trenger? Kan nesten virke som du trenger et tupp for å minne deg på at du skal ta hensyn til deg selv i graviditeten? Jeg ville ikke drevet et hardkjør på meg selv og endt opp skjelven og med behov for at noen sparket meg bak for å holde tempoet oppe hvertfall...

har vært inne på tanken å snakke med legen ifht å sykemeldes fra dansejobben, slik at jeg reduserer til 100%. Tror det vil hjelpe mye å bare jobbe dagtid, i stedet for å komme hjem fra jobb, spise og dra på jobb nr.2. Synes bare det er et lite nederlag.. Er så vant til å jobbe mye, så må bare manne meg opp litt. Typisk flink pike syndrom ;)

Noen av dere som er godt kjent med bekkenløsning? Lurer så på om det kan hjelpe med fysio eller noe i den gata. Verdt å prøve :)

Ikke noe som kan gjøre deg frisk fra bl før du har født, men en flkink fysio eller manuellterapeut kan gi deg behandling slik at du slipper den verste smerten.

Selv går jeg til manuellterapeut, men kan ikke si at det hjelper helt utrolig mye, men så vet jeg ikke om jeg ville vært verre hvis jeg ikke hadde fått behandling. I tillegg er det viktig å få behandling en stund etter fødsel også.

Skikkelig kjedelig å ha god erfaring med bekkenløsning, hehe. Jeg er i svangerskap med nr 2 og fikk bl i uke 13 sist, denne gangen fra uke 6. Mitt beste råd er at du blir flinkere til å roe ned tempoet kraftig, lytt på kroppen din og ikke minst kom deg til behandling!

Lykke til!

Ja, hadde nok vært hyggeligere å ikke kjenne så godt til bl kan jeg tenke meg ;) Men da skal jeg ringe legen i lunchen i morgen og høre om vi kan ta en prat, kan jo hende han kjenner til noen flinke terapauter. Takk for svar og lykke til med kroppen fremover :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...