Gå til innhold

Hvis man ønsker det. Tror dere man kan få lov til å se på sitt eget keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tenkt på det samme, men tror egentlig ikke de går med på det. Sikkert fordi man plutselig kan få litt panikk når man ser at de skjærer i deg...

Men jeg så et KS på TV for en stund siden, og da tok de bort forhenget slik at den gravide kunne se... Og jeg hører at det vanlig at pappaen får lov til å se over forhenget og ta bilder.

Spør på sykehuset da vel. Forklar at du har veldig lyst til å se på. Ev. kan kanskje pappaen filme det for deg, hvis han får lov...

man får nok ikke lov til det. Tror ikke de tar sjansen på at du besvimer osv. Pappa'n får heller ikke se fikk vi beskjed om.

Og når de brukte albuene for å få ned lillegutt og jeg nesten ikke klarte å puste så måtte de stå å holde forhenget oppe for det så ganske så brutalt ut fikk jeg vite i ettertid. Han ble tatt med tang til slutt da. Nå skjer dette bare ca en gang i året men er ikke noe moro når det skjer.

Men det er jo bare å spørre :)

Vi fikk ikke ta med fotoapparat inn en gang på operasjonssalen.... Syns det var ganske kjedeli... kunne tenkt meg de første bildene med en gang beibien kom ut... Så tror ikke du får se over forhenget...

Fikk dere ikke lov til det... Det gjorde vi og de kan prøve seg å nekte!!! Skal ha like mange fine bilder denne gangen. Bildene som ble tatt ble bare tatt på min side av forhenget da :) Vil jo ha like fine bilder denne gangen...

Annonse

Nei de nektet oss det.... Kjempekjedeli.. De har sikkert bare satt en regel om det...

Heldige dere som har fått det..

Skal spørre denne gangen også, kanskje det blir forskjell siden det er planlagt denne gangen, men sist gang var absolutt ikke noe haste ks, så det var ingen dramatikk...

Greit å få komme på forhånd denne gangen å få planlagt alt....

Ny opplevelse..

• 2 måneder senere...

Vi skal ha med oss fotograf gra bladet gravid, som skal lage repotasje. regner med de får ta bilder idet babyen kommer ut:-) jeg takket ja til at de skulle lage denne repotasjen ettersom dette er mitt 4 ks og vi ikke har noen nyfødt bilder av noen av barna... gleder meg til å se bildene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...