sisten Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Forferdelig slitsomt :0( blir så sliten av å være kvalm hele tiden.....
Lille- MO Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 jepp, blir ofte kvalm av det og sure oppstøt:( hjelper i allefall å ta en frutin(tyggetablett kjøpt på helsekost) og å sitte oppreist. kan fint ligge på venstre side, men så fort jeg legger meg på høyre, blir jeg kvalm og gulper nesten.. prøv flere stillinger og finn en ting som tar bort halsbrannen. mange sier også at Gaviscon fra apoteket gjør susen(men jeg likte de ikke) Lovehearts har jeg overalt.. i veska, på nattbordet, i stua.. knask godt på et par og det værste gir seg rimelig kjapt smaker jo også veldig godt da
Mia2011 Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Ja det er fryktelig slitsomt.. sitter oppe selv jeg nå, er tom for Gaviscon, det eneste som hjelper for meg.. blir kvalm av det meste annet.. Orker ikke legge meg ned, da bare kommer det sigende opp i halsen og jeg brekker meg.. har spist en banan og tatt ett glass nyco, men det gjorde alt bare verre.. så håper det gir seg snart.. det er leeenge til apoteket åpner. Kan anbefale Gaviscon, flytende, smaker ikke noe særlig, men det er så liten mengde, og vondt skal vondt fordrive, så det er verdt det altså
sisten Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2011 Har gaviskon men det hjelper dessverre ikke noe særlig. Det er ikke helt topp å sitte i sengen hele natten :0) loveharts ligger i hele huset her også. Blir så sliten av den kvalmen som ikke gir seg, godt dette er forbigående:0))
appelsin Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg kan også få anfall av halsbrann som er så kraftige at jeg tror jeg skal kaste opp.. For meg hjelper det å drikke et glass kald melk. Et glass, rett ned - ikke styrt,altså - men drikke jevnt og rolig alt på en gang. Jeg blir kvalm av gaviscon, så det hjelper ikke for meg, men melk og eventuelt mineralvann med kullsyre. Kaldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå