Gjest Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Fotbrettet på sportsdelen faller ned hele tiden, andre med samme problem eller er det noe galt med vogna vår? Noen måte jeg kan feste dette litt bedre på? Er en helt ny 2011 duo vogn.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hadde samme problem jeg også. Men på gamle vogna mi er det en klips som man setter på brettet og stanga under så det ikke detter ned. Hadde stukket innom en babyshop eller noe som selger simo vogn og hørt om de har den lille klipsen.
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Takk for svar, men det er ikke en slik stang på denne vogna. Man presser brettet inn for å løsne det og drar det ut for å sette det " i hakk" (dårlig forklart..) Så når jeg bruker stormtrekket så presser det inn brettet og det detter ned... :S
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Ja stemmer det, har jo ei ny Simo også jeg da. hehe Men har ikke opplevd det på den. Men skjønner hva du mener. Hadde gått tilbake til forhandleren spurt der jeg.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Slik er min 2007 modell og å det er skikkelig irreterende!! hvilken klips er det snakk om??
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Den faller ned her og, men jeg tar den bare raskt opp igjen så tenker ikke over det... Den faller ned når vi går i dumpler.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 du som lurer på klipsen. Er bare sånn at du setter den på stanga under og opp til brettet. Får den nok gratis hos en forhandler av simo.
Gjest Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Fant ut at man kunne få kjøpe en knott som kunne festes under fotbrettet slik at det ikke skulle falle ned. Kunne bestilles av Simo (gjennom en forhandler) Så nå er jeg spent på hva denne dingsen er;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå