Gå til innhold

Skrytetråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker jo jenta mi over alt på denne jord. Og jeg synes hun er verdens vakreste(naturligvis), og det er SÅ mange som sier det samme. At hun er kjempe skjønn og nydelig og vakker. Og jeg er så stolt som en hønemor! :D

I bhg vil alle de store ungene sitte ved siden av Olivia(hun er ett år) når de spiser og alle vil leke med henne, og personalet sier at hun er så skjønn og alltid blid. Går det an? Og hun er verdens snilleste. Legger seg fint, sover hele natten, leker alene uten å mase, spiser det hun får, elsker frukt, drikker vann, og er ikke sjenert og redd for fremmede. Litt skeptisk, men ikke redd. Jeg tror jeg har fått drømmeungen. :) Tør nesten ikke prøve på et nytt barn for det blir vel helt motsatt. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Akkurat det samme her, har aldri hørt ett negativt ord om gutten min. I barnehagen sier de at min Kian har blitt deres "maskot", hehe.

Jeg har lurt litt på hva jeg har gjort for å gjøre meg fortjent til en så fin og søt og snill liten gutt :-) Også er han jo så kjeeekk! Jeg dåner altså!

Skrevet

Jeg elske å skryte av barna mine (hvem gjør ikke det?), så hiver meg gjerne på ;-) Vet jo om deres mindre gode sider også så klart, men dem styrer vi unna nå.

Jeg har en vakker og staut gutt på snart 8,5 år. Han er omtenksom og utrolig god med de minste søsknene sine. Som regel er han hjelpsom og blid. Han er morsom å snakke med fordi han filosoferer så mye over ting. Og så er han veldig flink til å bruke fantasien sin, og går mye ut for å leke. Han er utadvent og glad i å lage show, og jeg håper han velger en retning i livet hvor han får brukt dette. Han er også smart og flink på skolen, var den som fikk best resultat på prøvene i matte og engelsk på hele trinnet når de ble kartlagt sist! Flinke gutten min :-)

Så har jeg en sjarmerende og nydelig fantegutt på 6,5 år. Han er alltid seg selv, og går aldri på akkord med seg selv. Hva andre måtte tenke om ham bryr han seg fint lite om. Har an satt seg et mål, så når han det målet, uansett, han gir seg aldri, og bryr seg ikke om det er på tvers av det de andre guttene måte mene om hans mål (f.eks skulle sy rosa hjerte). Og han har et mot som kan ta pusten fra en mamma ;-) Han har et utrolig talent for teknikk og å se sammenhenger, og bygger lett lego som er beregnet for 12-13 år + uten den minste hjelp. Får stadig vekk tilbakemeldinger på hvor utrolig dyktig han er på slikt. Han er rolig, tålmodig og pliktoppfyllende, et barn læreren har sagt at er en drøm å ha i klassen fordi han gjør alt han skal når han skal det. Han har glimt i øye og en lun humor, og er akkurat passe fantete ;-)

Videre har jeg en veldig vakker og sjarmerende gutt på 3,5 år. Han er en slik som jeg alltid har fått drøssevis av kommentarer på utseende og sjarmen, om at han er uvanlig vakker og nydelig, og fort blir en favoritt blant bl.a. ansatte i bhg. Han er svært empatisk og inkluderende. Når det begynner nye barn i bhg, så er det han som tar i mot dem og får dem med på leken. Og så har han en helt fantastisk humor. Han var knappe 2 år før han begynte å forstå ironi, og han tuller og kommer med gullkorn som får oss til å riste av latter i ett kjør. Han er utadvent og veldig, veldig sosial av seg, og en engel å ha med å gjøre ute blant folk :-)

Til slutt har jeg en nydelig liten jente på 19 måneder. Hun er blitt omdøpt til Ronja Røverdatter i bhg fordi de ansatte mener at hun har samme egenskaper som denne fiktive karakteren. Hun er blid, morsom, utadvent, uredd, tøff, medfølende og utholden. Som mellomste-broren hiver hun seg ut i enhver utfordring med en fryktløshet som gir en stakkars mamma gir hår, og har en vilje som hun ikke akkurat er redd for å vise. Hun er flink til å trøste andre, hjelpe og har som minstebroren en helt fantastisk humor. Allerede nå bruker hun faktisk språket sitt til å tøyse, og mye språk har hun for alderen. Jeg har ikke tall på antall ord, men det er mange! Hun er flink til å aktivisere seg selv, spiser hva det skulle være og er veldig kosete og god :-)

Tror ikke du skal være redd for å få flere barn HI, for alle barna du får vil være et drømmebarn selv om de er ulike :-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så deilig... godt og få skryte litt :)

Tulla mi på 19 mnd er ei lita hjerteknuser, flørter og sjarmerer alle som vil se. Hun fins ikke redd/skeptisk for fremmede ( noe som bekymrer mor litt) og vil gjerne skravle og viser sine små sjarmtriks til alle. I bhg er hun stort sett alltid blid og de ansatte sier støtt hun er så søt. Helt fra hun ble født har alle kommentert hvor vakker hun er med sine store brune glugger og lange lokker.Hun er kjempe nyskjerrig og vil helst være midt i der det skjer. Hun er sosial og leker med alle, ikke er hun gjerrig på klemmene heller de kommer ofte og er så gode. Hun spiser det meste og deler villig med alle som vil smake. Sover godt gjør hun også og late morninger er hun fan av :)

Nå for tiden er hun veldig fasinert av babyer og vil gjerne gi alle de hun ser en klem, hehe :) ( litt flaut når hun nesten klatrer opp i vognene til fremmede)

Føler meg som verdens heldigste som har fått en slik en fin tulle :)

Gjest Dotto
Skrevet

Har en datter på 15 mnd, 14 mnd korrigert. Verdens peneste, verdens mest sjarmerende, verdens mest perfekte lille jente!

Lærte seg å åle, krabbe, reise seg, og gå på 4 mnd, kan desse ordene:

- Pupp, bleie, takk, titt-tei, bø, pus, pusevovv ( hund ), nei, nammenamm, tyst ( tørst ), mamma, pappa, brombrom, au, baby, æsj/bæsj, nina ( kanina ), og så kan hun si navnet mitt. :)

Hun gir klem til de fleste når hun skal legge seg, er snill som dagen er lang.. Sover godt, legger seg som en engel... Aaaaaah, jeg er så stolt!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...