Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Ja da fikk jeg en overraskende positiv test i går med teksten : GRAVID 3+ skrekkblandet fryd!! Har en liten gutt på 9 mnd så var ikke akkurat planen å bli gravid SÅ fort, men er jo superglad for at vi har fått det til på egenhånd! For å bli gravid med sønnen vår så måtte vi tilslutt ty til pergotime og pregnyl.. og det tok oss nesten to år før vi fikk vår første positive test.. Så dette er jo bare helt fantastisk.. og skremmende:) Bryllupet ble utsatt et år pga graviditet i fjor og vi har flyttet dato til i år, men nå er jeg jo gravid igjen.. hehe. Så da blir det en bolle-brud:) Spennende
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Så gøy! Gratulerer. Er selv 9+5 nå og lillegutt er akkurat 8 mnd. Masse lykke til. Får skrive mer til deg i morgen, er sååå trett så må komme meg i seng. Klem.
Miwii Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Så artig! Gratulerer! Kjenner meg godt igjen i di historie. Har sjølv ein liten på snart 9 mnd, og var mildt sagt overraska då testen viste at eg var gravid. Brukte også lang tid på lillebror med hjelp av Pergo, så vi fekk eit lite sjokk, ja. Men veldig glade er vi, og vi kryssar fingrane for at frøet mitt blir med på resten av reisa. Er no 8 veker. Lykke til vidare!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2011 he he.. takk:) Ja det blir nok en travel tid for oss fremover.. men dobbelt så mye glede med to så tette:) God natt og sov godt.. trøtt selv jeg;)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2011 Takk Miwii Ja jeg var mildt sagt i sjokk når jeg så resultatet selv om jeg hadde en bitteliten følelse av at det kunne være noe på gang.. gratulerer så mye til dere også som har klart det selv;))) Det er stort!! Ja vi får krysse fingrene for at alt går bra for våre små spirer. Har liksom følt meg så uggen og trøtt frem til i dag.. mulig at jeg ble litt bedre etter en HEL nattssøvn, men kjenner jeg er litt urolig:/ tenk om... Nei huff, får bare tenke positivt.. jeg er jo gravid Det rare er er at jeg ikke aner hvilken dag som var den første i siste mens, så har ikke sjans til å regne meg frem til hvor langt jeg er på vei Litt kontrast til det bokførte skjemaet jeg hadde da vi prøvde på lillegutt 3+ kan bety så mangt.. men jeg er iallefall mer enn 3 uker på vei da, eller 5 uker om man regner med de to før el. Lykke til videre til dere også
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Blir to tette her og, nesten 3 tette faktisk. Har en på 3 år og minste er 10 mnd. Venter tredje i oktober
Miwii Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Ja, bokførte skjema kjenner vi veldig godt til. Og litt urolig er eg og, men det er jo heilt normalt. Det blir spennande å følgje med, kryssar fingrane for din spire og.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2011 Så spennende da 08, 10, 11 Gratulerer med nr. 3 på vei!! Vi ser frem til en hektisk fremtid..hehe, men tenk så mye glede de små får av hverandre:) Har alltid tenkt at jeg ville ha to tette og spesielt siden vi brukte så lang tid på første, men så ble jo bryllupet utsatt et år og vi tenkte å gifte oss før vi skulle gå igang med neste:) Men nå er vi jo igang og vi gleder oss masse! Miwii;) Ja blir spennende å følge med.. tenkte å bestille legetime snart, er så spent på hvor langt jeg egentlig er på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå