Gå til innhold

Skulle egentlig hoppe til 2.tri i morgen, men desverre gikk det ikke... (trist)

Anbefalte innlegg

Et dødt foster ble oppdaget på ul idag! Skulle egentlig vært 11+6 nå, men fosteret var bare estimert til uke 9+2...

Har ikke hatt noen smerter, ingen blødninger, har hatt alle symptomer og ingen som helst tegn på at noe var galt. Var helt rolig, hadde fine følelser og gode tanker. Følte virkelig at det gikk bra.

Fredag fikk jeg litt brunlig slim, kun ett tørk, ingenting i trusa. Søndag var det litt rosabrunt slim, men i akkurat samme mengde. Igår mandag var det en tre-fire tørk med både brunt, rosa, rødt slim. Heller ingenting i trusa og fremdeles ingen blødning i den forstand. Aldri smerter. Og idag ingensom helst farget slim! Hos fastlegen igår var i tilegg livmorhals lukket og hun kunne ikke se noe blødning fra livmor. Kun skjøre slimhinner, men ellers fine forhold. Fikk derfor ikke ul før fredag egentlig!!!! Siden det ikke var noe alarmerende... Ikke no farlig, og ca 1/3 har brunaktig slim. Slo meg ikke til ro med det og ordnet derfor ul selv til idag. Og der så vi det lille fosteret... Hode og kropp, antydningene til armer og ben. Men ingen hjerteaksjon og ingen bevegelse.

I morgen tidlig skal jeg på sykhuset for å få utført en medikamentell abort. Må være der mens det pågår, pga at fosteret døde etter uke 9. Jeg kommer til å få masser smertestillende i form av både paralgin major og voltaren. Og får dra hjem når den største blødningen er over, ca 6-8 timer regnet de med...

Så var det over for denne gang da. På nippet av 2.tri :/ Desverre sånn er det.. Fikk de kraftigste reaksjoner igår heldigvis. Er enda trist, lei meg og i sjokk... Men aldeles ikke på samme måte som igår. Og ser nå heller frem til å fortsette ferden mot søsken til vår lille! Håper det ikke går alt for lang tid før jeg er inne på 1.tri igjen... Og hååper den sitter da! Siden jeg mistet i kjemisk i høst også, kommer jeg til å få en veldig tett oppfølging neste gang.

ØNSKER ALLE ANDRE OKTOBER-SPIRER MASSE LYKKE TIL!!!!!!!! :)) Husk at det går bra i de aller fleste tilfeller :)

Fortsetter under...

Utrolig trist, og ord blir helt fattige i en slik stund. Hoppet selv over til 2 trimester i dag, men det føles ikke like bra når alle ikke får være med.

Bruk tiden til å bearbeide godt, og husk at det vil helst gå bra til slutt for de som er i din situasjon også.

Føler virkelig med deg!!

Jeg sier som jeg sa til ei anna her inne:

Gi oss et pip da, når du er tilbake på banen!

Masse lykke til! :)

Tuusen takk for gode ord og lykkeønskninger <3

Det er veldig godt å se at de aller fleste går over i 2.tri uten trøbbel, Konradine! Det gleder meg at det som regel går bra og ser derfor frem til neste gang ved godt mot. En gang må det gå bra igjen :)) Lykke til i tiden fremover selv, og nyyyt den herlige tiden :D

Jeg skal si fra jeg! ;) Håper bare det blir snart..

Så kommer jeg og lille blomst sammen til 1.tri! hihi :)

Klemmer fra meg <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...