Gå til innhold

kjære spådamer her er en litt utenom det vanlige, vil dere se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen damer :D <3

Jeg har en sønn på 3 år som er funksjonshemmet han har ett syndrom som han er alene om i norge. Han er veldig mye syk, og det sliter veldig på han. Jeg er veldig bekymret for helsen hans, vi vet så lite om syndromet hans. jeg vet ikke om dere klarer å se sonn men jeg tar en sjangse å spørr ford. klarer dere å få opp om når han klarer å gå selv? han er godt på vei men han er veldig redd for å falle. Jeg tror ikke han kommer til å klare å snakke men håper han lærer seg å gå snart, får dere noe opp på helsen hans? Det ble vell litt for mange spørsmål. men hadde vært fint om dere ville sakt noe hvis dere får opp noe på han :) hans dato er 12.01.08 han heter Jone <3

tusen takk viss dere vil se innom og gi noen fine ord tilbake <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uniktliv.blogg.no er det ett bilde av han hvis det skulle være nødvendig :) gleder meg til å høre fra dere <3 trenger ikke svare på alt :) er nokk med hva dere får opp trenger ikke være et svar på spørsmålene en gang <3 blir glad for alt <3

Skrevet

Hei kjære søteste deg. Jeg finnes ikke synsk, men jeg ville bare svare på innlegget ditt!

Har nettopp lest bloggen din, og jeg sitter meg tårer i øyene, ikke fodri jeg ble trist eller noe, du har jo en helt fantastisk liten gutt! Men over hvor utrolig flink og tålmodig du er! Det er ikke alle forunt å få helt friske babyer, og jeg tror ikke vi som får det, er klar over hvor heldig man er... Vi klager over rutiner som ikke går inn så og så tidlig, kolikk eller ikke, sene kvelder og trege mager.. Jeg skammer meg litt. Jeg gjentar, du har en utrolig utrolig nydelig sønn, men det kan ikke bare ha vært lett, all den bekymringen, og ekstra jobb med mating, og sykdom +++! Og du kunne ikke vært stoltere av sønnen din! Du skryter av mannen din ser jeg, men; Du er flott. og gjør en utrolig jobb, jeg ville bare si det! Stå på!!!! Du har skaffet deg en fast bloggleser. ;-)

Og jeg håper jeg inderlig at noen tar seg noen minutter til å svare på det du faktisk lurer på.

Sto varm klem fra meg.

Skrevet

Hei Hei Tusen takk for vakre ord:) sitter med tårer i øynene etter det du skrev til meg :) nei nå triller de ner kinnet mitt også hehe :) Jeg håper at det kan være litt av en blogg for dem som liker å lese om andre sitt liv med barn :)

Jeg må bare si tusen takk igjen for de fantastiske ordene du skrev til meg :) Varme klemmer tilbake til deg <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...