Gå til innhold

AA!!! Som jeg elsker aa gaa gravid!!!!!

Anbefalte innlegg

Er i uke 28 naa, og det sparkes og styres paa her inne som bare det! Og jeg fryder meg saa inderlig hver eneste gang! Det er saa herlig aa kjenne den lille gutten min der inne, og foele hvor han vokser! Er skikkelig kry av magen min ogsaa, som begynner aa bli skikkelig stor, og jeg foeler meg alldeles flott! :D SOM jeg koser meg!!!!! <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143023315-aa-som-jeg-elsker-aa-gaa-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å høre at det er flere! :-)

Jeg er i så god form og koser meg så innmari at jeg nesten ikke tør å si det på forumet her, for det er så mange som har det stikk motsatt... Jeg har sluppet kjempebillig unna alt hele veien og elsker å gå gravid! :-) Skulle ønske det varte enda lenger. Er allerede i uke 22 og synes det går altfor fort, allerede. Over halvveis. Hvor ble alle ukene av??

Koser meg med sparkene og romsteringa her også, prater med Knøttet daglig og strutter avgårde med fine gravid-magen min! Hurra!

Håper alle gravide en eller annen gang i løpet av svangerskapet føler det samme som oss. Det er virkelig frydefullt - og et lite mirakel! :-)

Nyt det mens du/vi kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...