Micmac Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Hei jenter... Ja nå er jeg litt sånn forvirra.. Hadde jo dødfødsel den 04 januar i år, og blødde vel omtrent akkurat 8-9 uker, veldig av og på. Nå har jeg ikke blødd siden, hadde sex stort sett hver dag. Og i går da jeg skulle på do, så var det antydninger til bittelitt rosa/rødlig i slimet som kom på papiret, har vært litt uvel, med murringer nedentil di siste dagene, vekselvis hard og løs avføring, samt mindre lyst på røyk. Spørsmålet mitt er da hvor lenge skal jeg vente før jeg tester? siden blødningen var i går og jeg ikek vet dato for ikm?? Hjelp trenges, kanskje jeg ikke er gravid uansett, at det bare er kroppen som spøker med meg.
snartmammatil4 Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hm... vanskelig å si, men den ene gangen jeg har hatt festeblødning var det en 5-6 dager før IKM. Tror jg ville ventet en ukes tid kanskje, så får du nok et troverdig resultat:) Lykke til:)
Micmac Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2011 Ja det e jammen ikke enkelt i og med at jeg ikke vet når mens kan forventes, Men for en uke siden hadde jeg slikt type slim som kan minne om eggløsninsslim derfor jeg tror det kan være at mens skal komme om enda en uke. Men vi får bare se. :) Håper det går min vei.
lille +gutt Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Det kan jo være ei festeblødning krysse fingran for dæ Har foresten sendt dæ en pm som du sa æ kunne gjør i januar vist du har lyst å hold kontakt
Micmac Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2011 haha har gått mæ hus forbi, har ikke skjønt at æ skulle se i postkassa mi. :) beklager. svar sendt i retur. Ja æ håpe det, men tok jo en test i går kveld (burde tatt morra ruin) og den va negativ, men hvis det e rett med eggløsningsslim og blødninga så e det enda for tidli og test mæ. :/ Så mulig æ må vent til ettter helga. Samtidig lure æ på om det e noen av dokker, som etter fødsel va mye kvalm i forkant av mensen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå