Gå til innhold

Sykemeldt pga kvalme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :o) Jeg er også sykemeldt pga kvalme, da dette gjelder hele døgnet. Har vært sykemeldt siden sist mandag og er det foreløbig ut mars ant en stund ut i april også...sofaen er min bestevenn og alle de dagelige pliktene er min uvenn om dagen. Er 7+5 i dag :o)

Jeg har vært sykemeldt i ca 2 uker hvis det ikke er 3.. hehe.. utrolig kjedelig, men enda verre å gå på jobb og være intens kvalm hele dagen.. Det har heldigvis gitt seg litt, men blir dårlig hvis eg blir anpusten og ikke har spist på en stund...

Huff ja jeg har ekstremt dårlig samvittighet overfor mine to barn og samboer jeg også men min kjære er utrolig forståelsesfull...disker opp med middag når han kommer hjem fra jobb selv om jeg er hjemme hele dagen...så all ære t han for at vi får i oss mat her i huset, er å be om å spy hvis jeg skal drive å lage middag sånn som ting er nå!

Annonse

Ble 50% sykemeldt for 2 uker siden pga kvalme og vondt i magen. Kaster ikke opp, men er innimellom ekstremt kvalm og har veldig vondt i magen. Har ikke matlyst og klarer nesten ikke spise noenting. Er litt bedre nå, men på kontroll i dag videreførte legen sykemelding ut april.

Skal ha ny kontroll i midten av april, så mulig jeg ber om friskmelding da hvis jeg føler meg fin. Er 10+3 i dag, så håper det gir seg ila de neste ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...