Anneah Skrevet 15. mars 2011 #1 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei damer:) Vi har ei lita snuppe på snart 2,5 år som trenger pass noen dager i uka. Jeg skal gå videre utdanning til høsten, så jeg er hjemme inntil da. Men jeg jobber med et nettkurs og det er ikke like enkelt med ei sosial lita jente som gjerne vil ha noen å leke med. Hun kjeder seg forderdelig, så for å gjøre det litt lettere for oss begge har jeg funnet ut at dagmamma er det beste for oss akkurat nå. Vi har ingen familie i Bergen, så vi er også på utkikk etter noen som kan være barnevakt en lørdagskveld i ny og ne, og muligens ellers hvis noe skulle komme opp. Det perfekte hadde vel vært om noen har et barn i samme alder, så kunne man bytte på å ha ungene hos seg på overnatting. Jeg har masse erfaring med barn:o) Vi bor på Laksevåg, og det hadde vært flott om du ikke bor altfor mange mil unna;o) Send meg gjerne en mail på [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143022345-trenger-dagmamma-barnevaktbytte-n%C3%A6r-laksev%C3%A5g/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå