Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet, men fikk mensen for fullt allerede på fredag (3-4 dager for tidlig etter innsetting av to fryseegg i naturlig syklus).......

Litt rart er det egentlig for er kvalm og innimellom kjennes det ut som jeg har "melkespreng" i puppene. Nå har jeg vært kvalm av og på siden forrige forsøk i november (som endte i ma i uke 8), så det er ikke uvanlig, men vurderer å teste i morgen tidlig for å være på den sikre siden.

Håper dere andre har masse positive tester fra dere andre jentene!

Testet mandag og negativ på første frys (1. ivf). Men lapraskopi om et par uker, og satser på innsett av frys i syklusen etter lap., det kan se ut som om jeg skjærer klar av påskestengt hvis mensen bare drøyer et par dager :-)

Tung dag på mandag, men det gikk heldigvis over.

Annonse

Uff kjedelig med negativ test,har hatt noen av de selv og! Men en dag får vi positive tester vettu,da får vi lønn for strevet og all ventingen:-)

Håper du skjærer klar av påskestengt da!!! du får holde igjen hihi!!

Gratulerer så mye med graviditeten snuppi!

Så trist at du testet negativt Lillie Vanillie, men det ser jo ut som du allerede har lagt planene fremover. Jeg testet i dag tidlig bare for å være på den sikre siden, siden jeg er så kvalm og har disse stikkingene i brystet, men testen var som forventet negativ. Neste forsøk blir vel i slutten av mai for vår del...

Lykke til alle andre som skal teste i disse dager!

Ja, jeg testet i dag og er GRAVID!!!

Skulle egentlig teste i går, men lot det være pga jobbreise utenlands. Har blødd siden fredag, og tenke at alt håp uansett var ute.

Jeg er ubskrivelig glad akkurat nå. Vi har forsøkt hele 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 og frem til nå. 3 inseminasjonsforsøk og 3 ICSI.

Jeg tror jeg letter fra kontorstolen her jeg sitter!!!!

Lykke til alle sammen! Ikke gi opp!!!

Tusen takk. Jeg har litt problemer med å fatte at det er sant. Har jo følt at det aldri skulle bli min tur. Det har vært mange tunge stunder og en lang vei. Men endelig er dagen her. Din dag kommer også, Shalin.

Legen ringte akkurat og sa at 69 var en helt normal verdi (vi satt inn 3 embryo 4.mars) Nå blir det spennende å se hvor mange som har klort seg fast!

Vel, til syvende og sist er det nå ingen som har klort seg godt nok fast. Hcg har de siste dagene svingt fra 69 (lykkedag) til 74 (da skjønte jeg at noe var galt) til 61 til 7. Med andre ord en kjemisk graviditet / tidlig spontanbort.

Da er det bare å plukke seg selv opp igjen fra gulvet, børste vekk støv, løfte hodet, se mot solen, minne seg på at livet likevel ikke er så verst og prøve videre! Det er programmet mitt i alle fall :-)

Lykke til alle sammen!

Annonse

Jeg testet positivt hjemme på lørdag og tok bp på mandag og de var bra. har ikke gått hrlt opp for meg at dette ene fryseegget ble til noe. Nesten så jeg vurderer å kjøpe meg masse hjemmetester og ta med jevne mellomrom.... Men får vel prøve å tenke på noe annet frem til UL i uke 9 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...