Gå til innhold

Trodde dette var informasjonsforum

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg ble litt sjokkert når jeg titta inn her.

Jeg trodde detta forumet var for å opplyse ang. sex i svangerskap osv. Ikke for å avtale sexmøter. Må si jeg rett og slett blir litt kvalm jeg når dere sitter med et barn i magen og avtaler møter for tilfeldig sex!

Rett og slett motbydelig i mine øyne. Får dere sykdommer går det utover barnet også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143021908-trodde-dette-var-informasjonsforum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Er så enig dere! Er nok en hel del en kan ha bruk for eller er nyttig å vite ang. temaet, men at dette er hva vi finner når vi titter innom, er ikke annet enn KVALMT! Det har ikke noe med at vi som signerer ubder her ikke har fantasier av noe slag, men etter min mening er litt mer normale for å si det litt umodent kanskje? Hmm.. Mister ord.. Er sikkert noen andre nettsider for dette tenker jeg, og ikke misbruke noe informativt som BIM til dette surrete greiene.. J24 7uker

Det er ikke en tråd det er snakk om. Det er en hel haug så du trenger nok ingen link. Bare å se på hele forumet om sex i svangerskapet så finner du nok av tråder hvor folk spør om å møtes for å ha sex med ukjente når de er gravide. ÆSJ!

• 1 måned senere...

Annonse

Kjære dere. Det er enkelte gravide som opplever store endringer i sexlysten under svangerskapet, og trenger å utveksle erfaringer med andre i samme situasjon. Jeg har selv voldsomt økt libido denne gangen, akkurat som i forrige svangerskap. Det er godt å vite at det er like normalt som å miste lysten, eller ha lik lyst som før.

Jeg er enig i at dette ikke er det rette stedet for sextreff, men man må da kunne fortelle litt om fantasier og ting som fyller opp hodet. BIM er i alle fall ellers full av alle mulig andre bekymringer/ tanker/ sorger/ gleder. Hvorfor ikke sextanker?

• 3 uker senere...

hæææ er det folk som gjør det her???!! Det her gidder jeg ikke skrive som anonym en gang, ÆSJ!!!!! Har ikke kommet langt nok på forumet til å¨se det enda jeg, men synes også det er drøyt, hvertfall når man har barn i magen som du sier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...