Gjest Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 tok en digital forrige fredag som viste ikke gravid, syntes dette var rart siden jeg de 4 dagene før hadde fått positiv på billig strimlene... så i dag, 4 dager på overtid, får jeg denne "midt i fleisen" (!!) : Gravid: 1-2 ))))) denne gangen har jeg ikke hatt store blødninger og forrige fredag når tanta skulle komme kom det en liten slimklomp med en bitteliten blodstrek i, festeblødning?? er så fornøyd nå at kvalmen, "synsforstyrrelsene" og den enorme trøttheta bare er HJERTELIG VELKOMMEN!!! ♥♥
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 nå ble jeg glad... gratulere!!!!!!!!!!! :-)))))))))))) jeg fikk negativ cb plus i dag... men fortsatt ikke fått mens...
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 tuuuusen takk )) i morgen er dagen din skal du se! jeg er fremdeles HELT SIKKER på at vi får være sammen videre i Novemberklubben:)) har du noen symptonene? jeg merker at jeg har blitt så tørr på øynene de site dagene og har hatt skikkelig mensen-mage til tider. i tillegg er jeg kvalm morgen, ettermiddag og kvelds.kjenner og at det verker mellom rumpeballene!!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 jeg er kvalm...'litt ømme bryster.. oppblåst... luftfull... å så har jeg så lyst på pære... spiser en...å blir mega kvalm... det samme som når jeg fikk siste mann... venter tester i posten idag.. rart at mens ikke er kommet, den bruker å være punktlig.. håper..håper...
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 he he, høres veldig kjent ut jeg har bare hatt lyst på salat de siste dagene og når jeg har fått det i meg er det bare å løpe!! SELVFØLGELIG er du gravid!! jeg har også alltid punktlig mens, kommer på klokkeslettet, å de gangene den ikke har gjort det, har jeg vært gravid;) er sååå spent på når du kommer etter meg inn i nov.klubben :-D krysser fingrer og tær og alt som kan krysses;))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå