shalin Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har gått på nesespray litt over 1 uke,og skal begynne på sprøyter i morra(dette er første gang jeg prøver nesespray,han kun tatt sprøyter tidligere) Jeg fikk mensen den 10 mars,og blør bittelitt enda,men jeg skal vel begynne på sprøyter for det? Jeg skal ikke på UL før jeg begynner på sprøyter(har fått time for UL 24 mars),og syntes det var litt rart?? eller kanskje det det er helt vanlig? spør dere jenter her jeg da,dere vet jo så mye:-)) Takk for svar
Mamma2011? Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hei Shalin, på mine skjemaer står det at jeg skal ringe klinikken om jeg IKKE får blødning før sprøytestart... så jeg vil anta at du skal begynne på sprøyter som du skal imorgen. Men er du i tvil - ville jeg ringt klinikken din imorgen tidlig og spurt. Det kan hende det varierer fra medisin til medisin for alt jeg vet
åpålvik Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 begynn på sprøytene som avtalt. Selv gikk jeg 16 dager på sprøyter før de tok ut egg. Fikk max dose med sprøyter som er 6 stk, hadd bare ett,er veldig forskjell på mennesker. Kommer jo litt ann på utgangspunktet ditt. På UL sjekker de om det har forandret seg. Kanskje du må få større dose på sprøytene. Jeg blei gravid selv om jeg bare hadde ett egg Lykke til:)
Mamma2011? Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Så deilig å høre at du har blitt gravid bare på ett egg Da er det sjans for meg også åpålvik
shalin Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2011 Takk for svar:-) Jeg snakket med de for sikkerhetsskyld,og tok sprøyte idag tidlig,hihi kan jo snart ta jobb som sykepleier;-) Ja jeg får jo mer beskjed når det er UL,om jeg skal øke eller ikke,jeg går jo på nest laveste dose nå,så det kan jo hende jeg må justeres litt. Sist ferskforsøk gikk jeg kun på puregon,og fikk ut 12 egg,men hjelper jo ikke det når de ikke vil feste seg:-( men denne gangen er det gullegget jeg kommer til å ruge på;-) Lykke til til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå