Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er lillegutt våken, eller så sovner han igjen og jeg blir liggende våken. Til sammen får jeg vel ca. fire timers søvn hver natt, og sånn har det vært i over fire måneder. Riktignok føles det litt bedre nå som vi har skikkelig dagslys og sol, men likevel.... HUFF.

Noen andre som sover så lite? Og merker dere det på formen? Her har jeg begynt å bli sinnsykt glemsk...Må stille klokkke når jeg setter på flasker til koking! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat likt som deg. og jeg er blitt gravid attpåtil.. er i 1. trimester, og sliter med trøtthet pga det i tillegg, så det er kanskje ikke verdens beste kombinasjon:( men det går vel over.. håper jeg=)

Skrevet

Har det akkurat som deg... Enormt slitsomt! Mn lille er snart 4,5 mnd og sover nesten ikke om natta. Jeg blir gal snart! Tror snittet her ligger på rundt 3 timer pr natt... og det er IKKE sammenhengende :( Jeg er også superglemsk om dagen og får ikke med meg ting som blir sagt. I tillegg faller jeg helt ut av samtaler.. Ikke så rart kanskje,når man er snart 5 måneder på etterskudd med søvn. Føler med deg!!!!

Skrevet

Ønsk dere en drømmenatt fra mannen! Jeg fikk en natt på gjesterommet da snuppa var 4 måneder. Jeg sov sammenhengende i nesten 12 timer! Mannen var ganske sliten dagen etterpå ettersom snuppa holdt han våken.. men han tålte det jo fint. Jeg følte meg som et helt nytt menneske dagen etterpå!

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen gitt. Gutten min er 11 mnd, men jeg ammer han fortsatt hver 3 dje time om natten. Som oftest sovner han fort igjen, heldigvis, mens andre ganger blir han lys våken. Jeg jobber 50 % og de dagene jeg er på jobb, hender det jeg gjør mye rart. Bra jeg ikke jobber i helsevesenet. Tenk om jeg skulle gitt feil medisiner e.l. Huff og huff. Det hadde vært krise.

En kan ihvertfall skylle på ammetåka, he, he. Sikkert en grunn til at det heter det.

Skrevet

Jeg kokte smokkene saa lenge at de smeltet I gryta, fy for en stank, tror det var helsefarlig gitt. Maatte hvertfall

Lufte hele natta. Heldigvis var mini lagt seg. Mannen evakuerte huset sammen med hundene og lot meg rydde opp :)

Kjopte mikro sterilisator etter dette ja, ble jo farlig ellers :)

Skrevet

Vet akkurat hva du mener. Føler meg konstant trøtt omtrent. Gullungen min er 7 mnd, og hun våkner sjelden mindre enn to ganger hver natt. Pupp er topp tydeligvis. Hun koooser seg med den på natta, men på dagen da er den ikke så interessant lenger.

Gjeesp, stakkars oss. ;-)

Skrevet

Godt å høre vi er flere da! Skal tenke på det når jeg ligger og ser i taket i natt ;-)

Skrevet

Jeg har det som deg, jeg ser forholdsvis normal ut til tross for lite søvn, men glemmer alt, slå av komfyren, hva som sjer når etc. Det er vel sånn at vi kke har nok ressurser til å håndtere alt. I natt var det 4 timer, men av og til får jeg 5, det går litt bedre. Det er skummelt, men det går over, skriv huskelapper på alt :-) Når noe kker, må jeg alltid ha på ringing må ha flere sånne klokker). Og formen ellers, kjenner jeg er ekstra tungspusten etter netter med veldig lite søvn, og jeg er helt utslitt når barna er i seng, da har jeg 0 energi igjen, dessverre, og klarer heller ikke sove på dagtid (ikke at det hadde gått heller, mini må ha en del byssing for å sove mer enn 30 minutter og på ettermiddagen er det full rulle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...