Gå til innhold

au, ingen tenner enda men biter meg i puppen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet i det siste med å bite og slite i brystvorten, gjør veldig ondt!!

Kun 4 1/2 mnd. Tenker med gru på når tennene kommer.....

Hatt en alvorsprat med han nå nettopp og han vet at han blir flaskebaby hvis dette fortsetter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, samme gjør snuppa mi:) så når hun nærmer seg 5 mnd begynner vi med mer fast føde her, hun er tydelig ikke like puppegal som sin storesøster var;)

Skrevet

Hehe, ja da får vi håpe han respekterer mammaens grenser! ;-)

Her slites det også i puppen, og han sikler og spiser på hendene hele tiden, men vi ser ikke antydning til noen tann. Min er 4 mnd.

Skrevet

Samme her!! Er akkurat som det er morro å leke med puppen! hehe! Sinnsykt vondt og han får høre noen gloser når han setter gommene i med full kraft... Min er straks 4,5 mnd. Blir introdusering av grøt når han runder 5 mnd! Forhåpentligvis hjelper det litt på terroriseringen av mor! ;)

Skrevet

Samme her også :)

Biter sammen munnen når det er tomt for melk virker det som. Er alltid på slutten av et måltid. Signaliserer at "nå er jeg ferdig!"

Skikkelig vondt ja! Og hvis hun hadde hatt tenner...!!

Men førstemann opplevde jeg kun en gang at han beit puppen med tenner, og da skreik jeg i ti minutt etterpå :D

Skrevet

hehe, her er det motsatt- lilleloppa på 5,5 mnd har to tenner, men biter aldri i puppen, og heldigvis og TAKK og LOV for det, for de to tennene har blitt ganske så store og skarpe nå!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...