Gå til innhold

Ble usikker på rietellingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt av meg selv (skjer de fleste netter nå for tiden) og etter å hå gått på do merket jeg at det menssmertene jeg har hatt i ryggen lenge og som har vært konstante, plutselig endret seg i styrke... Ble nesten borte så plutselig litt sterkt, så ble magen hard og smertene der økte og så roet det seg igjen. Fulgte med en times tid før jeg tilslutt sovnet igjen og dette gjentok seg 5-6 ganger. Rimelig sikker på at dette var maserier og nå til morgen er det igjen de vanlige og konstante menssmertene i ryggen.

Det jeg ble litt usikker på i natt var hvordan jeg skulle drive rietelling! Siden det ikke var noe pangstart eller slutt ble lengden vanskelig å måle. Og dermed også tiden mellom! Har app på iPhonen for rietelling men hjelper lite når jeg ble så usikker på når jeg skulle trykke på start/stopp. Målingene blir liksom ikke reelle da!

Noen som har noe forslag?? Sist startet riene helt tydelig med knytting i magen og kjente tydelig slutt ved at magen og smertene ga seg. Er dermed ikke helt kjent med rier i litt mer ullen variant.

Er ellers glad sånnsett for å få de riene i natt selv om det bare var maserier! Viser at kroppen jobber og vet at jeg nå er hakket nærmere moden enn jeg var igår! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg med rietellingen, men syns det var ett godt spørsmål for jeg har holdt på sånn i hele natt jeg også. Syns det var vanskelig å vite hvor alvorlig jeg skal ta det for sist fødsel så var det ingen tvil om at det satte i gang.

Lykke til. Håper noen kan svare oss.

Skrevet

Håper jeg og! Satser litt på at det blir like tydelig som sist når det virkelig setter igang! Men vet liksom ikke om startriene kan variere fra fødsel til fødsel og at jeg derfor ikke "skjønner" at jeg er i gang før det har gått lang tid! Og siden det er 2. gang er jeg litt redd for at det blir litt i seneste laget om det går fortere unna (noe jeg har blitt lovet at det gjør)! Rart alt man skal lure på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...