Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #26 Skrevet 15. mars 2011 Bra mannfolk kan man finne rundt hvert hjørne", sa Gud.... Så tenkte han seg litt om - og lagde jorda rund.......
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #27 Skrevet 15. mars 2011 Blondinen skulle ut å pilke. Hun kjøpte alt hun behøvde og ga seg i vei. Da hun begynte å bore hull i isen, hørte hun en stemme som sa: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Hun gikk til en ny plass og begynte å bore. Da hørte hun stemmen igjen: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Blondinen ropte med skjelvende stemme: ER DET GUD, ELLER?? Stemmen svarte: NEI, JEG ER VAKTMESTER HER I ISHALLEN !!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #28 Skrevet 15. mars 2011 Blondinen skulle ut å pilke. Hun kjøpte alt hun behøvde og ga seg i vei. Da hun begynte å bore hull i isen, hørte hun en stemme som sa: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Hun gikk til en ny plass og begynte å bore. Da hørte hun stemmen igjen: DET FINNES IKKE FISK UNDER ISEN! Blondinen ropte med skjelvende stemme: ER DET GUD, ELLER?? Stemmen svarte: NEI, JEG ER VAKTMESTER HER I ISHALLEN !!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #30 Skrevet 15. mars 2011 Samisk værmelding, basert på stein-metoden: Våt Stein = regn Tørr Stein = ikke regn Varm Stein = sol Hvit Stein = snø ...Ingen Stein = tåke
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #31 Skrevet 15. mars 2011 If I have tattoos, I'm a trouble maker. I have curves, so I'm fat. If I wear makeup, I'm fake. If I say what I think, I'm a bitch. If I cry some times, I'm a drama queen. If I have guy friends, I'm a slut. If I stand up for myself, I'm mouthy. Seems like you can't do anything now a days without being labeled. So what, go ahead and label me, see if I give a crap. Re-post this if you're proud of who you are!! ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #32 Skrevet 15. mars 2011 hahahaha!! Trailersjåføren tok opp ei flott jente som haika. Etter en stund spurte han om hva navnet hennes var - Juni, svarte hun. - Hm, interessant, svarte sjåføren. - Jeg heter Petter Nysnø. De kjørte en stund, før han sa med et sleskt flir: - Hadde det ikke vært fantastisk med 18 cm nysnø i juni....?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #34 Skrevet 15. mars 2011 Kopier og lim inn denne statusen hvis du kjenner, eller noensinne har kjent, noen som puster inn og ut med jevne mellomrom for å opprettholde oksygennivået i blodet slik at de klarer å overleve. Dette for å støtte alle som puster jevnlig, og for å stoppe diskrimineringen av pustere! Jeg er en puster, og jeg tør å vise det. Tør du?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #36 Skrevet 15. mars 2011 Hehe!! jeg likte godt den om viruset som heter HUSARBEID.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #37 Skrevet 16. mars 2011 Sjømann med hjertefeil ringer kona:-"Jeg ligger med angina pectoris i Amsterdam, send penger! - Kona ":Jeg blåser i hvem du ligger med! Penger får du ikke... )
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #38 Skrevet 16. mars 2011 Du og jeg våkner opp på samme rom på et psykiatrisk sykehus. Hva ville du sagt til meg med 4 ord? Om du kommenterer må du kopiere til din status slik at jeg kan kommentere deg. Vær hyggelig og delta i leken. 4 ord er vanskeligere enn du tror!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #39 Skrevet 16. mars 2011 Her forleden, når jeg satt på en koselig cafè, merket jeg at jeg hadde veldig mye luft i magen. Musikken var høy - veldig høy, så jeg sørget bare for å "slippe" luft i takt med musikken. I løpet av et par sanger lettet det, så jeg følte meg straks bedre. Jeg drakk opp kaffi'en og oppdaget plutselig at alle i cafén stirret på meg. Og det var i det øyeblikket jeg kom på at jeg satt og hørte på min iPod!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #40 Skrevet 16. mars 2011 "What's sillier than going to TK Maxx to buy 4 kg of Jellybeans and gummy bears? It's for my mum. What's sillier than that? She needs it for work. What's sillier than that? She's a psychiatrist. My mum is awesome :)" Min status nu. True story
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #41 Skrevet 16. mars 2011 TRENINGSTIPS: Pass på å stå godt. Mens du holder en 2.5 kg potetsekk i hver hånd, løfter du armene rett ut til siden. Hold sekkene der 1 min. Hver dag vil du bli sterkere. Bytt til 5 kg’s sekker.... Så til 10 kg’s sekker. Prøv så en 25 kg’s sekk i hver hånd, med armene rett ut, i 1 min. Tro det eller ei, men jeg har kommet hit...!!! Når du føler deg sikker på dette nivået, kan du legge en potet i hver sekk )) Etter å ha lest at damer som trimmer uten BH får lengre pupper, ryktes det nå at en del menn har begynt å løpe uten truser Mannen er kvinnes bestevenn. Han hjelper når hun føler seg usikker, trøster henne etter en dårlig dag, inspirerer henne til å gjøre ting hun aldri trodde hun kunne gjøre, gjør henne i stand til å uttrykke sin dypeste følelser, sørger for at hun alltid føler seg som den vakreste kvinnen i rommet og lar henne å være trygg, sexy, og uovervinnelig. Nei vent! Jeg tenker på VIN. Det er vin som gjør alt dette.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #42 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har hatt mange av disse på min status:) Lurer på om noen av mine venner er her..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #44 Skrevet 17. mars 2011 - Kjærlighetstesten: Steng din partner og din hund i bagasjerommet i bilen. Åpne etter 30 min og se hvem som er virkelig glad for å se deg. Kvitt deg med den andre.....))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå