Gå til innhold

Morsomme Facebook-statuser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg begynner friskt og freidig med min egen, som jeg skamløst har stjålet fra et annet forum ;o)

Søt gammel dame kjører rullestol rundt på aldershjemmet, tuter og lager billyder.

Søt gammel mann stopper fruen:

"Førekort takk!" Hun gir han en gammel kassalapp.

"Greit, kjør videre."

Neste gang må hun vise vognkort, og gir ham en serviett.

"Ok, kjør videre."

Tredje gang springer mannen frem splitter naken og med tydelig ereksjon.

Den søte gamle damen bråstopper og utbryter med et smil:

"Åhh...Promillekontroll!"

Syns du ikke den var morsom? Flott! Da kan du nemlig skrive ditt eget bidrag i denne tråden! Jeg trenger noe å le av!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopier denne teksten til din status om du

kjenner noen som kjenner noen eller har hørt snakk om noen som kjenner

noen som har hørt snakk om noen som de kjenner. Kjenner du ingen

eller har du bare hørt snakk om noen som ikke kjenner noen, så kopier

likevel. Hovedsaken er at vi fører dette viktige budskapet videre!

Skrevet

¸.•*¨*•☆ Putt ♥ dette ♥ på ♥ din ♥ status ♥ hvis ♥ du ♥ har ♥ hatt♥ regelmessig ♥ avføring ♥ ❤¸.•*¨*

Skrevet

Ha-ha!! Men hvordan får dere til å lage hjerter her og på FB???

Skrevet

Lisa Marie T æ syng lovystory, av tailor svift, va et ønske fra dokker, æ vil si at dette e en av de beste sangan æ har syngt. æ har vært hos pedagog sidn sist og sngen e dedikert te kenneth, min ekx som æ va samen med og mista min jomfruhinne te , takk kenneth du va så hyggelig og æ e fortsatt glad i dæ, og håpe du kan komm te mæ på skoln en dag

Lisa Marie T har diar´e i dag, dokks ynes kanskje de e teit å skriv det på faiceboken men det e jo naturlig

Lisa Marie T æ e på xfakktor i kveld kansje, holdt på å drit på mæ når åæ fant ut det æ da

Lisa Marie T glede sæ villt til at venstre ska begynn å styr skolen :D:D:D:D de vant skolevalget på skolen min! det blir nokk en bra forvandlinng!:D

Lisa Marie T Ska bli stetante. Syskenbarnet mitt sin x-skjæreste ska få barn:D

Lisa Marie T ska prøv sæ som buddhist og faste ranmaladan næste år.

..... + 1000 andre updates denne kvinnen har hver dag

Skrevet

23:15.....copy + paste :)

Skrevet

"Lisa Marie T Ska bli stetante. Syskenbarnet mitt sin x-skjæreste ska få barn:D"

HAHA! Gull :D

Skrevet

Hahahhah, nå ler jeg!! :D

Skrevet

Lisa Marie T æ e lei av att folk rakke ned på skrivingen min. æ e svak synt! akseppter det! æ bruke brilla, men ser dårlig sellom. !!!!!!!! æ gjor mit beste!!!

Lisa Marie T har sendt frindrechuest to BRITNAY SPERs ♥ Håpe hu godtar mæ :):)

Lisa Marie T ANBEFALE INGEN Å BRUK HÅÅRFJERNING MIDDEL I STEDE FOR SJAMPO!!!:s Æ GJOR DET, OG NÅ KLØØR Æ. MEN HÅRET SITT PÅ ENDA♥ HELDIG VIS

Lisa Marie T sex bow , sex bow. your'e mye sexbow. gimmie gimmie gimmie

Lisa Marie T mmmm agurk!;D

Denne fikk meg til å lure på om at det er en forumbruker her som kødder

Lisa Marie T æ ble sjekka opp av en tyrker på jobb på delli di lucy i dag og han flørta veldig med mæ æ ble helt satt ut så æ glemte å ta betalign, så sjefen ble sur men æ får jobbe ut uka uansett siden æ hadd så god grunn, men æ e skuffa over dokker so

Lisa Marie T you live me wihtout to say goodbye, wihtout to tell me this you wear care for me and all my family. I sow you last time on 18.30 pm. and the was the best day in my 17-yers older life. You shuld now, i love you sow mutch. and i vill always being on jour si

Lisa Marie T ska kjøp sæ en hamster:):) æ falt i kantina i dag det va drittflaut alle lo av mæ og ropte LISA DU ER SÅ MILF æ bare lo å gikk videre så datt æ engang t herregu

I can go oooon and oooon with this shit

Skrevet

Lisa Marie T I'm am not a gril, not jet a woman. ska start på nytt. ønske itj det over legene stemplet av dokker. Æ e itj sånn! Æ elske alle vennan min, og ska slutt å utesteng dere æ har ute stengt!

Lisa Marie T ska på mus-konsert :D:D:D

Lisa Marie T Nån som vill ha post kort ? Æ kjøpt mang da æ va i Oslo på elge sjappa på brygga på aker also knovn by AKER BRYGGA"

Skrevet

Den aller dummeste idag:

·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸PRAYER WAVE¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ Going out to all those affected in Japan, the Pacific and everywhere else affected by the earthquake and tsunami. Keep this going..♥♥♥

Skrevet

Akkurat nå har over 20 000 nordmenn for lite strøm på mobilen sin. Kanskje glemte de å lade den i natt, eller så fant de kanskje ikke laderen sin innunder senga. Mange vil gå tom for strøm i dag pga dette!!! Sett dette i din status og la det stå i 1 time hvis du er en av dem med "lavt batteri" eller kanskje kjenner noen som har dette problemet.

Kopier og lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som engang har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det kan også være at vedkommende har tegnet på bakken med pinnen eller kanskje bare har knekt den eller bare sparket den. Eller en kvist. En kvist er også ok.

Avføringstatusen lenger oppe her er no på min facebook. Synest det er skikkeleg moro med parodistatusar. I alle fall over midnatt :o)

Skrevet

Akkurat nå har over 20 000 nordmenn for lite strøm på mobilen sin. Kanskje glemte de å lade den i natt, eller så fant de kanskje ikke laderen sin innunder senga. Mange vil gå tom for strøm i dag pga dette!!! Sett dette i din status og la det stå i 1 time hvis du er en av dem med "lavt batteri" eller kanskje kjenner noen som har dette problemet.

Kopier og lim inn denne teksten i din status hvis du kjenner en som engang har hørt om en som har gått en tur i skogen og funnet en pinne og deretter kastet pinnen, muligens ned i snøen eller bare på grusveien, eller kanskje kastet den inn i noen busker, eller det kan også være at vedkommende har tegnet på bakken med pinnen eller kanskje bare har knekt den eller bare sparket den. Eller en kvist. En kvist er også ok.

Avføringstatusen lenger oppe her er no på min facebook. Synest det er skikkeleg moro med parodistatusar. I alle fall over midnatt :o)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, da jeg trenger noe å le av.

Skrevet

Åååå, takk! :oD

Keep it coming!

Skrevet

Wipe your mouth, there`s still a tiny bit of bullshit around your lips.

Min for noen dager siden..

Skrevet

Lisa Marie T var jo helt genial:-DDDDDDDDD Jezzzezzz!!

Skrevet

Er du lam fra halsen og ned, kan du bli med Lars Monsen på tur. Men om du er lam fra halsen og opp, kan du bli med i Paradise Hotel!

Skrevet

I dag er det søsken-dag. Sett denne i din status, hvis du er den klokeste i flokken. Hvis den får lov til å stå i 1 time uten protester fra dine søsken, er det sant!

Skrevet

Ikveld skjønner jeg virkelig hvordan Maria Amelie har det! Jeg satt på do, og plutselig var jeg papirløs!

Skrevet

Ektemannen skulle kjøpe BH til sin kone.

Ekspeditrisen vill vite brystenes fasong. Hun spurte: Ligner de meloner? Appelsiner? Hva med Kokosnøtter?

Mannen ble litt i villrede, men svarte tilslutt: Har du sett halen på en bever?

P.g.a. stor pågang og overfyllte AA-klinikker over hele landsdelen, bes De vennligst gå på fylla til over neste helg..

Et ektepar var ute og rodde.Hun hadde ikke truse på,og mannen sa,jøss så Gråhåra du har blitt ? Det er spindelvev din late faen !

Et par kom til legen og spurte om han ville se på at de elsket. Legen stusset litt, men tok seg sammen og fulgte med. Etter akten sa han at det ikke var noe medisinsk å utsette. Uka etter kom de tilbake, elsket, betalte og gikk. Etter 4 ganger ville legen ha en forklaring. Mannen sa: Vi er gift på hver vår kant, et hot...ellrom koster 600,-. Her betaler vi 197,-. Du har taushetsplikt og snart har jeg frikort :-);-)

Skrevet

"PHUUUU!!! Ny maskin på treningsstudioet! Kjempebra!!! Holdt på å spy etter en time. Den har alt...:

Snickers, Mars, Bounty, Twix, Coca Cola....osv."

Skrevet

ADVARSEL!!! Det er et virus som går rundt nå som heter HUSARBEID. Hvis du føler for å begynne med husarbeid, stopp med en gang! Dette viruset går ut over ditt sosiale liv. Skulle du komme i kontakt med viruset, dra rett til nærmeste pub og bestill motgiften kalt alkohol. Advar minst seks av dine venner, har du ikke seks venner er du allerede infisert!

Skrevet

Jeg har ikke bare bevart min vakre figur, men utvidet den betraktelig.. Og forresten er det ikke bilringer jeg har rundt midjen. Det er blondekant!

Skrevet

I dag er det hybelkaninenes dag. Kopier denne hvis du har VERDENS BESTE hybelkaniner som fortjener et langt og lykkelig liv under sofaen din <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...