Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Noen som har opplevd dette? Er i uke 32 og jeg opplever dette hver gang etter sex. Sist gang hadde jeg regelmessige kynnere i fire timer hvert 3/4 min før det gikk over av seg selv. Dette er skikkelig plagsomt!! Noen som har opplevd dette?
Maewin Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Vel, etter en tur i sengehalmen har jeg nå vonde vonde kynnere (rier? masrier) hvert 3-5 minutt i rundt 40-50 sekunder og har hatt det i flere timer, så tja.. vi får se. Jeg er +1 menstermin og -6 på UL-termin da, så det kan jo hende hun bare har lyst å komme nå snart da. Tror uansett det kan være ganske vanlig å få kynnere etter sex da, men om det er veldig plagsomt bør du vel spørre JM/lege.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Er nok helt vanlig. Har hatt regelmessige kynnere hver dag siden uke 32/33 jeg...uten å ha sex:P Så lenge de ikke gjør vondt har det ikke noe å si. Bare litt trening for livmora;)
Mia29 Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Helt vanlig, men du bør være forsiktig hvis du opplever at det er veldig regelmessig og ikke går over. Får du orgasme vil det gjerne øke effekten.
22mars11 Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 jeg får vonde kynnere som varer i noen minutter med få minutters mellomrom, jm sa det var ingenting å bekymre seg over, at sex kan føre til dette fordi mannens sæd fremkaller kynnere/masrier. det gjør også orgasme. jeg er i uke 39 nå, men har fått kynnere etter sex i flere mnd
Oktobergutt2010:) Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Helt vanlig, men du bør ta det opp med jordmora di. Siden du tross alt bare er 32 uker på vei, så kan det neppe hjelpe at du får noe åpning grunnet de riene etter sex :-)
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2011 Takker for svar! Kan jo nevne det for JM, så se hva hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå