Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Del Skrevet 14. mars 2011 Men, eg har ein tendens til å gå ned i kg under svangerskapa. Nr 1, så gjekk eg ned frå 93kg til 83 kg. Denne vekta holdt eg i 1 år. Måtte holde meg unna feit og sterk mat pga gallestein. Men, dessverre raste vekta oppover når eg gjekk med nr 2. Og det gjekk over 100-talet. Noko som eg ikkje likte. Når nr 3 var på veg var eg 106 kg ved graviditetens begynnelse. Men pga svangerskapsdiabetes som vart påvist 4 mnd´r før termin, har eg altså berre gått nedover i vekt. Så under svangerskapet så sank vekta ned til 103 kg rett før fødsel. Så etter fødselen så hadde eg gått ned 11 kg under dette siste svangerskapet. Alt eg gjorde var å holde meg unna sukker og salt (pga fare for svangerskapsforgifting og blodtrykket.) Så eg skal berre forsette den nye livsstilen min og leve i kostholdet som eg har gjort under siste del av svangerskapet. Må jo seie at eg fekk god drahjelp av 6 dager med omgangssjuke og da i siste trimester. SÅ no er eg 94 kg sist eg var på vekta. Slanke trenger eg ikkje gjere så lenge eg ammer, men det var fint an til å leve på ein såkalla diabetesdiett. Er jo ikkje skadeleg det. Det vil seie, ete normalt som ein har gjort, men vere forsiktig med lett tilgjengeleg sukker. Eigentleg så elsker eg marsipan, men no syns eg det er altfor søtt og påskemarsipan frister ikkje ein gang. Syns eg føler meg mykje lettare og har meir energi utan for mykje sukker i kroppen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143020913-merkeleg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, det er slettes ikkje dumt å halde seg unna sukker og salt, ja... Skulle ha vore så uendeleg mykje flinkare med det eg også... Eg gjekk opp 12 kg første svangerskapet, og 25 kg det neste. No er eg nesten 13 veker på veg i mitt tredje svangerskap, og har gått ned ca 2 kg. Gjekk ikkje så veldig mykje ned ifrå svangerskap nr 2 til eg blei gravid igjen, og er no på 90 kg. Håpar verkeleg at eg ikkje kjem til å gå så mykje opp denne gongen. Det tåler ikkje kroppen min... Så takk for inspirasjon ang kosthold. Eg skal skjerpe meg!! :) Beste helsing. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143020913-merkeleg/#findComment-143020991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå