Gå til innhold

Ble hverken 1 eller 2 på meg...:/

Anbefalte innlegg

jaja jenter, da var den graviditeten over...

blir ikke 1 baby heller. Begge hadde vokst frem til forrige uke, så i utgangspunktet har jeg vært tvillinggravid hele tiden, men begge måtte visst gi tapt. Hatt en utskrapning allerede i dag, så nå er jeg vel egentlig ikke gravid lenger..

Så nå er det inn på "Bli gravid" igjen. Muligens vente til en syklus har vært normal, men vi får se hvordan det går. så nå blir det spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen!

Brukte 6 mnd sist før jeg ble gravid med tvillingene mine, og det kan jo fort ta tid igjen...

De som får opp noe nytt må gjerne gi tilbakemelding, evn så hører jeg gjerne fra dere andre også!;) ville iallefall si ifra hvordan det gikk på kontrollen i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143020840-ble-hverken-1-eller-2-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg... Uff fikk helt vondt her nå, tenker på deg og håper det går fort denne gangen, jeg har selv ventet veldig lenge og vet hvor vond den vente tiden er.. Men krysser alt for deg og sender deg masse lykkestøv.... Stor klem fra meg...

Kjære deg, *lille blomst*

Huff :'( dette var vondt å høre. Tenkte mye på deg igår, visste du skulle på ultralyd. Jeg skal legge kort på deg, men ikke nå. Må være litt mer i orden først.

Håper du har noen rundt deg framover, at du får pratet ut når du trenger det, om og om igjen. Du kan gjerne skrive til meg på pm om du vil. Jeg har ikke mistet tvillinger, men jeg har mistet to ganger, og støtter deg gjerne.

Sender deg styrke og varme :) *klem*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...