charlie81 Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Heisann,er det noen som har gode råd mot "urolige" føtter på kveld og natt... Har prøvd det med ulltråd,men synes ikke det virker... Har hørt at magnesium skal hjelpe,men at det kan føre til litt løsmage osv... Savner å kunne sove ei hel natt uten at føttene verker...
Bæibi1+2 Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Jeg ble anbefalt av min jordmor å bruke støttestrømper på dagen for å minske urolige føtter om natta. Synes det er litt ubehagelig å gå med på dagen men merker at det hjelper på natta så det burde du absoulutt prøve. Jeg kjøpte mine på apoteket. Lykke til!
superglad!! Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg tok steget med magnesium i dette svangerskapet(strevde hele svangerskapet sist).. og gjett om det hadde effekt! Ikke har jeg vært plaget av løs mage heller. Superfornøyd! Det er jo bare å slutte med det om det har flere bivirkninger enn effekt.. Lykke til!
Jordbæret <3 Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Jeg signrer hun over her. Urolige bein, kramper o.l. har sammenheng med underskudd på magnesium. Jeg tar magnesiumtilskudd og kjenner ikke til at det skulle være noen bivirkninger med det.
kaisa80 Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har også vært forferdelig plaget med dette! Har sovet 3-4 timer pr. natt i noen uker, men den siste uka har heldigvis vært bedre. Kanskje skyldes det at jeg har tatt magnesium + B-vitaminer ca. 1 time før leggetid et par uker nå. Ellers synes jeg det noen kvelder hjelper med en varm dusj, andre ganger hjelper det å dusje leggene i iiiskaldt vann. Har ikke merket noe til løs mage som følge av magnesium... Håper du finner noe som hjelper - vet hvor uutholdelig det kan være med urolige bein. Lykke til!
charlie81 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2011 Takker for alle gode råd,skal rett inn på apoteket å få tak i B-Vitamin også Har magnesium som har hjulpet ei stund,men ikke nå plutselig.. Er slitsomt å ligge våken til 4-5 tiden på natten,opp i 7 tiden og på jobb... Har hatt noen laaange dager i de siste ukene.. Er trøtt,men får ikke sove.. Skal prøve støtte strømpene også Her kjører vi på med alt som kan virke
kine38 Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Hei! Jeg kjøpte floradix med magnesium og det hjalp etter få dager:0)
mammaTkajaÅthea Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 ullsokker hjalp meg.... var veldig effektivt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå