Rime Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Har vært lei meg i dag for jeg tror ikke vi har fått det til denne gangen heller, tårene kommer opp i øynene mine heile tiden og alt er bare tungt. Og oppå det hele så får vi vite at noen som blei gravid rundt den tiden vi mistet fikk ei lita jente i dag. Vet jeg burde glede meg på demmes vegne men klarer det liksom ikke heilt. Da jeg fikk vite det gikk jeg rett inn på badet og tårene bare trillet! Føler meg så utrolig egoistisk når jeg reagerer sånn, men forstår bare ikke hvorfor alle andre får det til og ikke oss, vet vi ikke er aleine, men jeg synes det er så urettferdig!! Huff føler meg så uuuutrolig fæl når jeg tenker sånn, og da blir jeg bare enda mer lei meg! Sorry jenter!!!
Metti er håpefull Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Skjønner deg så godt eg !!! Eg har og noen skikkelig tunge dager.. Bestevennina mi er gravid i sjette mnd. Blir lei meg kver gang eg ser magen hennes.. Det må jo bli vår tur og en gang !! Prøver å holde motet oppe. Men spottingen gjør meg motløs
Rime Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 De tunge dagene er så fæle, har det hver eneste mnd, og vet det blir bedre, men det er bare så kjipt når det står på! Har også en veninne som er gravid med nr 2, og det er bare ett år siden de fikk første, mens her går vi. Du har helt rett, det blir nok vår tur til slutt! Jeg slipper nå spotting jeg da, glad jeg slipper det, for det kan ikke være noe greit. Finnes det ikke noe som hjelper mot det da, vitex kanskje, har hørt det hjelper mot så mye?!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Du er langt ifra den eneste som føler det slik Rime. Selv har jeg flere på jobben min som er blitt gravide siden nyttår og jeg blir ikke gravid. Utrolig glad på dems vegne, men samtidig klarer jeg liksom ikke unngå å tenke at det er så utrolig urettferdig... Men krysser fingrene for at det snart er vår tur også. Jeg har begynt med Vitex denne pp, så håper kanskje at det skal gjøre susen!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Du er langt ifra den eneste som føler det slik Rime. Selv har jeg flere på jobben min som er blitt gravide siden nyttår og jeg blir ikke gravid. Utrolig glad på dems vegne, men samtidig klarer jeg liksom ikke unngå å tenke at det er så utrolig urettferdig... Men krysser fingrene for at det snart er vår tur også. Jeg har begynt med Vitex denne pp, så håper kanskje at det skal gjøre susen!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Oi kom visst to ganger det innlegget mitt... Ja ja...
Rime Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jeg håper virkelig du har lett, synes det blir værre og værre for hver mnd no. Fint det ikke bare er meg med sånne tanker. Går på min andre mnd med vitex, og ser ikke ut til at det hjelper her i gården! :/ Utrolig lei meg i dag også, det bruker liksom gå over ganske fort når jeg har det sånn, men ikke denne gangen, får prøve å legge meg nedpå litt og sove en time, for jeg er ganske trøtt etter en søvnløs natt, så kanskje det hjelper!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Skikkelig kjedelig å få disse skuffelsene hver måned. Jeg er foreløpig kun i 3 pp denne gangen, men med førstemann måtte vi prøve i 5 år (og da gikk det helt av seg selv, så det går an!). Rådet jeg vil gi deg er å finne små gleder underveis. F.eks. så var vi en tur til Paris i helga. Selvfølgelig hadde jeg håpet å ha en spire i magen, men da TR kom en ukes tid før avreise, så kunne jeg kose meg med det jeg ville av mat og drikke på turen. Dersom TR kommer neste gang har jeg lovt meg selv å unne meg tannbleking. Neste gang blir det kanskje en ny genser osv. Synes det er godt å ha små oppmuntringer når det ikke går veien. Det funker i hvert fall på meg. Ønsker deg masse lykke til og gir en god klem :-)
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Føler med deg, en av bestevenninnene mine er gravid, og facebookstatusen hennes består av dette, hver dag: 20 dager til babyen min kommer 19 dager til jenta mi kommer 18 dager til skatten min kommer... Åh gud jeg er så lei! Sorry bare måtte få det ut
Rime Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2011 Tigerlise&Anton prøver igjen: Du har helt rett, og jeg pleier å ha sånne jeg også, men innimellom så raser alt bare rundt meg liksom, og typisk at det skjer en uke før forventet ikm, men kommer meg alltid ovenpå igjen og humøret blir bedre, men det er bare så godt å skrive tankene sine her, for da føler jeg meg ikke så alene, her er det folk som forstår. Tusen takk for oppmuntrende ord, det var godt. 5 år? Huff det er lang tid, men du skal se vi snart sitter med positive tester!! Takk igjen, og lykke til videre til deg også!! Løvemusen: Bare å få det ut, det hjelper i hvert fall meg når jeg får det ut Nei denne prøvingen er ikke alltid så lett, men vi får det nok til vi også til slutt!! Du må holde motet oppe du også, og lykke til videre til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå