Gå til innhold

Hei jenter, dette gikk ikke bra. (ikke for dere som blir oppskaket av triste innlegg)

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ul for å se om det var en eller to babyer....

Begge hadde vokst og det så lovende ut...

Men...

Jeg var egentlig i uke 9+5 i dag, men babyene ble målt til 8+5 og 8+4, så begge har vokst frem til forrige uke... Ikke noe hjerteaktivitet eller fosterbevegelse... ikke på noen av de...

sendt til sykehuset for ny kontroll. samme resultat der...

Tatt blodprøver og lagt inn på gyn for utskrapning. Inn til operasjon kl 17, full narkose og slapp å vite noe mer... på rommet igjen kl 1730 og på vei hjem kl 19....

Ikke helt det utfallet jeg håpet på, men ved godt mot og klar for å prøve igjen så fort det går!;)

Har blitt kjent med mange skjønne og koselige jenter her inne og kommer til å savne dere masse! (er nok noen jeg kommer til å følge med på videre;)

Masse lykke til dere andre! Lykke til med svangerskapet!

Fortsetter under...

nei, så trist å høre!!! Dette var skikkelig leit...

Vet hvor tøft det er å miste, og sender all min medfølelse! Bruk tiden til å sørge litt - det er lov!

Noe legen min sa til meg: du kan bli gravid, det har du jo allerde bevist, det bare tar litt lenger tid enn du først hadde tenkt..

lykke til med ny prøving når dere begynner på det..

Sender deg en stor klem!!

Åååå, neei.... Det var jo ikke sånn det skulle gå :( uff, nå triller tårene her ! Så forferdelig trist kjære deg... Hvis du trenger noen å snakke med som har vært gjennom det samme så send meg gjerne en pm. Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer, og husk at selv om det kanskje var deres hemmlighet enda så er det lov å være trist, tom og alene - sorgen er deres, og sørg som dere vil. Utrolig godt å se at du ikke har mistet motet, og om ikke lenge skal du se den lille prinsessa deres får bli storesøster :)

Tenker på dere i kveld...

God klem :)

takk jenter! glad for støtten her inne!

Vært både trist (grått) og lei i løpet av dagen, har snakka mye ut om disse tingene allerede. har både mann og venner rundt meg som støtter og hjelper på videre. Vi er mest glade for at det ble oppdaget nå og ordnet så fort! vil jo heller ha det før 12 uker enn etter!

Meldte meg inn igjen på Bli gravid istad og både jeg og gubben er klare for å prøve igjen så fort som mulig!

Tror vi har hatt ett realistisk syn på dette sv.skapet hele tiden. Har hatt så mange plager og mye ubehag, men lite kvalme, så jeg har ikke stolt på at dette skulle gå bra... Vi har ikke jublet av glede over graviditeten og tatt gledene så innimari på forskudd... (visste jo ikke om det ble en eller to heller - vært igjennom en forberedelse der) Så vi er ikke helt oppløst og nedbrutt nå heller...

Kommer aldri til å glemme tvillingene mine, men har så mye bra i livet at jeg vet jeg klarer meg!;)

Uff, jeg er så ufattelig lei for å høre at det ikke gikk så bra. Jeg vet dessverre så altfor godt hvordan det er. Når jeg mistet i høst hadde jeg også en litt merkelig følelse, selv om jeg faktisk ikke drømte om at jeg skulle miste. Det var akkurat som om kroppen min visste det. Men det er uansett kjempe vondt.

Hiv deg på igjen. Du vet jo at du kan bli gravid, iallefall...

Masse lykke til!!

Annonse

Dette var ufattelig trist... :( Jeg kan faktisk ikke helt klare å tenke meg hvordan det må være.. Men ettersom jeg leser så er du ved godt mot, og har bena godt planta på jorda. Husk bare på at det er lov å ha en sorg reaksjon.

Gi oss resterende her inne et pip om når dere har fått klaff igjen!! :) Sikker på at det ikke går lange tiden :)

Mange klemmer :)

Takk konradine! Skal si ifra så fort jeg har spire igjen;) hehe

Er ved godt mot, men kjenner jo at jeg er litt lei meg også altså... spesielt når jeg er sliten nå på kvelden så merker jeg det bedre. Heldigvis naturlig å ha det sånn!

Gjør det!! :)

Det er helt naturlig. Det er ingen liten prosess du går gjennom.. Har en venninne som opplevde det samme som deg. Hun var veldig klar på at det gikk bra og at de var ved godt mot. Tror ikke psyken helt klarte å følge med den tankegangen. Det endte til slutt opp med at hun innså at dette var noe de måtte bearbeide et par ganger før de kunne gå videre.

Men når det er sagt, så kjenner man seg selv best :) Og jeg er ikke i tvil om at du takler dette fint og snart er på banen igjen :)

Et medlem av denne klubben er du nok uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...