Gå til innhold

Får jeg mindre bidrag fra bf dersom jeg gifter meg med samboeren min??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Undrer meg fortsatt over slike innlegg....

Barn med ny samboer og giftemål ? Da bør kanskje ikke bidraget være det du er redd for å miste ?? Hvis du fortsatt ønsker å gjøre deg penger på x`n så forhold deg alene og ikke få flere barn.... Skulle tro du hadde økonomien i orden når du har fått enda et barn og i tillegg skal gifte deg?? Eller, kanskje du enda trenger bidraget for å holde ungene dine med klær og mat på borde ??

Du er latterlig, blir helt KVALM... Håper x`n din fant seg ei som er tuuusen ganger bedre enn deg!! Æsj, slike som deg som gir alenemødre et dårlig ansikt!!!

Så bare fordi mor finner lykken et annet sted så er mannen of the hook? Da trenger han ikke forsørge barnet sitt?

Her hyles det opp om at alenemødre ikke må forvente at en annen mann skal forsørge barn som ikke er hans. Men så fort man spør spørsmål som dette, DA er det plutselig den nye mannen som er ansvarlig for å forsørge barna våre.. Holy crap!

Anonym 9:46: Mener du i fullt alvor at en far ikke skal forsørge sine barn? Jeg blir snart samboer; skal han da betale utstyr, klær og fritidsaktiviteter for mine to barn?

Egentlig en grei ordning, da. Får jeg dårlig økonomi kan jeg alltids bare la ungene bo mest hos faren sin. Han har samboer og hun kan jo ta min del av forsørgerbyrden. Kjekt.

• 2 uker senere...

Annonse

Haha... Buuhuu... For et gjeng dere er... På tide å få fingern ut, få dere jobb å slutte å snylte på nav..

Som folk ler av slike som dere, jaja.... SKATTESNYLTERE !!! Udugelig kvinnemennesker...

Og du, Anonym 21:46 er dum som ei nepe.

Det er så vidt meg bekjent ikke "skattepengene" som brukes til å betale barnebidrag, med mindre far ikke har nok penger til å betale bidrag selv, og da er det nok heller far som er "snylteren" som skaffer seg unger han ikke har råd til å forsørge.

Hilsen IKKE-alenemor

Er vi skattesnyltere fordi vi mottar barnebidrag? jaja.. Man jobber selv om man for barnebidrag, og dessuten det er far som betaler og ikke nav. Du har tydeligvis ikke skjønt hvordan det funker.

Håper 21:46 blir alenemor en dag, da regner jeg selvfølgelig med at hun ikke vil søke om en krone fra nav. For GUD så latterlige disse udugelige kvinnemenneskene er :) Men jeg har egentlig litt vanskelig for å tro at en mann holder ut med ei patetisk hurpe som henne i lengden uansett =)

Virkelig noen som burde vokse opp litt. Har selv snart ny samboer og ser det som en selvfølge at pappan fortsatt skal betale for sine barn. Er ikke fordi jeg er grådig. Men fordi det er også er han sine barn. Heldigvis har vi både ett godt vennskap og samarbeider veldig bra. Unner ingen barn å være i sånne konflikter som er satt igang her. Alt burde gjøres for barnas eget beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...