Gå til innhold

Renselsen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 2 uker siden jeg fødde nå, og nå kommer det for det meste brunt i bindet....... regner med at det er blod som har fått tid til å strøkne og bli gammelt. uansett, det stinker skikkelig fælt! er det vanlig`??

husker ikke dette fra sist..

ingen vondter, ingenting grønt eller ekkelt ilagmed.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at de sa til meg at dersom det luktet så måtte jeg ta kontakt. Jeg ville iallefall tatt kontakt med lege!

Skrevet

mitt lukta ikke så mye igrunn.. kan jo hende du har fått noe soppinfeksjon eller ett eller annet siden det lukter? ta en legesjekk =)

Skrevet

Jeg mener jordmor sa det godt kunne lukte gammelt mensblod etter noen uker og at det i grunnen ikke var noe å bekymre seg for. Men du kan jo alltids ringe legen i morgen tidlig og høre med dem. Spesielt hvis det vedvarer og er plagsomt, så kan det jo være greit å få det sjekket ut.

Skrevet

Jeg lå forresten noen dager ekstra på barsel pga livmorsinfeksjon og dette med lukt var noe de var veldig opptatt av. Tenkte bare jeg skulle nevne det...

Skrevet

jeg husker jeg syns mitt luktet litt også, men ikke sånn at jeg ble bekymret for at det var uvanlig. her på linken nedenfor står det også at hvis det blir illeluktende bør man sjekke det, så kanskje lurt å ta en tlf imorra for sikkerhetsskyld?

http://www.babyverden.no/10-kjappe/10-kjappe-om-etterrier-og-renselse/

(forresten, det er normalt og blø flere uker, jeg blødde/hadde brunlig utflod helt til uke 6 ca)

Skrevet

jeg husker jeg syns mitt luktet litt også, men ikke sånn at jeg ble bekymret for at det var uvanlig(ikke noe spesielt værre enn vanlig mensen), men her på linken nedenfor står det at hvis det blir illeluktende bør man sjekke det, så kanskje lurt å ta en tlf imorra for sikkerhetsskyld?

http://www.babyverden.no/10-kjappe/10-kjappe-om-etterrier-og-renselse/

(forresten, det er normalt og blø flere uker, jeg blødde/hadde brunlig utflod helt til uke 6 ca)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...