*høygravid med lillemor* Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Ved fullmåne er månen i opposisjon til solen. Dette er en fin tid for å fullføre prosjekter, for avslutninger og å gi slipp på noe. Mange kan bli urolige og få følelsesmessige svingninger. Kroppen er spesielt overfølsom overfor giftstoffer og det er en fin tid for å slutte å røyke, drikke eller å begynne på faste eller diett. Å innarbeide nye vaner. Søvnforstyrrelser øker og man drømmer mer intenst. Man blør mer ved sårdannelser og sårene bruker lenger tid på å heles. Fødsler settes ofte i gang disse dagene. Man ser seg selv og andre i ett klarere lys. Noen som har opplevd at dette med fødsel stemmer?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Med forrigemann gikk vannet ved fullmåne, ihvertfall. Men kan jo være tilfeldigheter...
Pingo80 Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Nix, barna mine har blitt født en dag og åtte dager før fullmåne.
♥lykkelig♥ Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Så på tavlen på sykehuset her, der de skriver opp jenter og gutter som er født, dato, og når fullmåne var, og da var det klaart flere barn som hadde blitt født ved fullmåne. Så det er nok NOE sannhet i det at ting oftere starter ved fullmåne
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Hvis det stemmer, har vi isåfall ikke mange dager å vente og se... Neste fullmåne er lørdag 19. mars! Skal det bli fullmåne-fødsel på meg må det bli denne! Ved gangen etter der er jeg laaaangt på overtid! Får se da!
vannmann 76 Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Stemte ikke på meg.. Jeg har prøvd med sex når det er fullmåne for å sette igang fødsel. Nada resultat.. (ved forrige svangerskap)
gulda Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Gikk en uke over termin sist. Var fullmåne dagen etter termin, eller noe. Var suuuuperklar for å få se babyen min, og prøvde alle mulige kjerringråd som jeg egentlig ikke trodde på. Og da hørte jeg også at fødsler ofte satte i gang ved fullmåne, så håpet veldig. Men det slo ikke til..
Snappie Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Sjekk denne: http://www.forskning.no/artikler/2011/januar/276279 og denne http://www.nettavisen.no/nyheter/article3093215.ece Og jeg som da er innenfor termin!
♥lykkelig♥ Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Da hååper jeg det skjer noe her i gården til helga.. får se da
theamortil3 Skrevet 15. mars 2011 #10 Skrevet 15. mars 2011 Så på dette i dag på sykehuset og det var klart flere som var født like før eller etter fullmåne. Hååååper jeg også til helga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå