Gå til innhold

Skal det være slik???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med rier/vonde kynnere siden torsdag. Hadde ca 3 cm åpning og var myk og moden på torsdag når jeg var hos jm.

Har hatt småblødning hver dag siden torsdag som har stoppet på kvelden. I dag er eneste dagen jeg ikke har blødd men kommer ut brunt slim (beklager detaljer). I tilegg har jeg menssmerter som kommer og går.

Blir så sliten og lei av å gå slik og er så usikker om det er normalt. Fredag ringte jeg føden etter 10 timer med rier på 10-15 min mellom og hadde en lite blødning i tilegg. De ville at jeg skulle se det ann og mente at det var normalt. Jeg kjenner jo masse liv så det står ikke på det.

Har ikke hatt det slik med noen av mine to, så lurer på om dette er normalt eller om jeg skulle tatt kontakt med føden igjen?

Vil liksom ikke virke "hysterisk" heller med å ringe de ned.. Er i uke 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert normalt og ufarlig, men jeg hadde definitiv ikke slått meg til ro med det før jeg hadde blitt undersøkt ordentlig faktisk.

Jeg ville ringt føden igjen - og nekter de deg å komme inn for en sjekk så hadde jeg gjerne tydd til løgn/overdrivelser for å få de til å skifte mening.

Høres veldig slitsomt ut å være sånn av og på fødsel i dagesvis. Kanskje de kan strippe deg godt i samme slengen så kanskje du kommer deg ordentlig i gang :)

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar. Ja er grusomt slitsomt. Prøver å fokusere på at fødsel ikke er i gang så blir ikke ventetiden så lang. Men er vanskelig når det står på som verst.

I ettermiddag og kveld har jeg sluppet å ha rier. Litt godt med pause. Om det er ille i natt eller i morgen tidlig igjen så ringer jeg de igjen. Er bare så slitsomt at vi har en time til føden, liksom ikke bare å stikke innom heller da..

Ble strippet torsdag men ble jo ikke noe ut at det..:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...