Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å justere tempen etter når jeg står opp, men det er noen ganger jeg har gjort det hvis jeg har stått opp veldig sent og tempen har blitt høy. Ifølge babycomp er det viktigste at man sover minst 3 timer før man måler og at det ikke har noe å si når på døgnet man måler. Men andre mener jo at man skal justere, så jeg vet ikke jeg.

Blir spennende å se hvor høy tempen din er før EL neste syklus. Kanskje de er veldig mye høyere enn normalt nå? Ser ut som om du har fin jevn stigning hvertfall :)

Fortsetter under...

Men det er noe helt spesielt med denne syklusen altså, særlig med CM'en. Har aldri hatt så mye og hver dag før - har alltid hatt ett vist mønster med tørr, lotion,osv. Men i denne er masse(!) creamy/milky og i dag var det nesten som ew bare hvitt og litt strekkbart(ble liggende på dopapiret), men jeg kunne gjøre det flere ganger. Og jeg har heller ikke sopp infeksjon. Men jeg har hatt el, og tok en eltest i morgen (fra monitoren) bare for se om det var noen lh stigning(sånn bare fordi lissom hehe) men den var helt normal som den hadde vært på lav. Så det er ikke en forsinket el. Oi dette var mye ekkel info ;-P

Er helt merkelig dette... Men håper den kommer seg opp igjen i morgen og holder seg der :-)

Athina's verden: Selv har jeg også hatt en mønster i CM'en, men har blitt så lurt der et par ganger... Men tilfellet kan jo være en helt annen med deg. Blir spennende å se fremover ihvertfall :)

Også dumme meg da, som etter å ha satt Ovitrelle sprøyte på fredag har tatt EL tester. Og nå har de jo vært positive i 6 dager. Er jo ikke rart det siden Ovitrelle inneholder HcG..... *dån*

Men vi har nå da ihvertfall kosa oss en del de siste dagene. Tempen min gikk veldig opp igår og holder seg høy ennå, så antar at jeg hadde EL på mandagen. Babycompen blinker rødt på den 06.05, så litt usikker her jeg sitter.

Annonse

Ja det er nok bare tilfeldig med CM'en, så jeg setter ikke mye lit i det nei - det er jo ingen fasit på disse kroppene våre ;-)

Nå lo jeg godt her! Håper kosinga gir resultater da i form av spire og ikke positive el-tester hehe *krysser fingre*

Oi må sjekke din kurve også, er spennende sånn denne tempingen :-)

Krysser fingrene for deg!

Hehe... Måtte le litt jeg også nå ja. Får da virkelig håpe at det blir en spire ut av all denne kosinga og ikke bare positive el-tester.

Ja er spennende med denne tempingen. Men man kan jo bli litt gal av den også gitt.

Da er tempen oppe igjen på 9 dpo, men ikke like høy som den var før den falt ned men men en dip ble det jo :-)

Testet både GT og EL-test i dag og begge skikkelig negative, så jeg tror nok ikke dette går min vei nei aaafffff :-/

Normalt skal jeg ha mensen på onsdag, kanskje tirsdag om den finner det for godt - vil den da synke dagen før eller på dagen når tr skal komme? Og hvis man er gravid så må tempen holde seg stabilt oppe nå fremover siden jeg er så nært tr og ikke hoppe opp og ned? Vet ikke dette jeg vettu :-)

Tempen skal fortsette å holde seg oppe evt også fortsette å gå litt oppover for å så holde seg stabil.

Ikke mist motet helt enda, men ikke glem at det er utrolig mange som ikke tester positivt før noen dager etter IKM også da.

Idag bekreftet FF at jeg hadde EL på syklus dag 15. Det betyr at jeg er 3DPO idag. Babycompen har ikke bekreftet EL dag enda, så blir spennende å se hva den sier de nærmeste dagene.

Imorgen skal jeg begynne på Crinone (progesterongel) som jeg skal gå på hver dag fremover. Blir spennende å se om en spire krever sin plass :)

Se der steg tempen igjen, Athinas verden :) Håper den holder seg høy framover. Blir spennende å følge med på dere de neste dagene. Jeg skal ha EL nå snart. Tenkte kanskje den skulle komme rundt søndag-mandag, men så fikk jeg plutselig høy temp idag. Får se om den synker igjen eller om jeg har hatt EL allerede. Det hadde vært deilig om syklusene begynte å bli kortere nå... Babycomp sier at EL skal komme på tirsdag, så vi får se da.

Athinas verden... Dette ser jo ikke helt fortapt ut :) Bare vent litt til!

CI82... Blir spennende å se hva som skjer med tempen din fremover også.

Tempen min går oppover og oppover! Kjempe glad for det og håper virkelig at denne måneden har det klaffet. Men er det en ting jeg blir noe gal av, så er det denna babycompen. Står jo veldig godt forklart i bruksanvisningen:

a) Rødt - gult - grønt blinker etter hverandre 3-4 dager etter eggløsning. Registrert samleie og eggløsning klaffet tidsmessig.

(Dette har aldri Babycompen min gjort. )

B) Rødt - gult - grønt blinker samtidig ca 16 dager etter eggløsning: Mistanke om svangerskap.

(Dette har min gjort lenge før eggløsning)

c) Rødt - gult - grønt lyser konstant ca 18 dager etter eggløsning: Svangerskap bekreftet.

Sistnevnte gjorde babycompen min idag. Men babycompen sier også at eggløsning var på syklusdag 17, jeg er nå på dag 19. Har sendt en mail til pfc.no for å spørre de om det kan være en feil på apparatet mitt. Eller hva de tror det kan være.

Uansett så har jeg idag begynt på progesteron tilførsel. Blir spennende å se om det kan hjelpe og blir ihvertfall spennende fremover å se om det kommer en spire og setter seg i denne pp.

Annonse

CI82.

Ja den gjorde det, og jeg håper jo selvsagt at den holder seg oppe :-) Er ikke så lett å tolke ting man ikke har snøring på, derfor er jeg glad dere er her å hjelper meg :-)

Er inne å titter på din og pfeffer sin kurve også, synes det er skikkelig spennende jeg - så at du ikke la inn i går så nå må jeg inn å se hva som skjer hos deg :-)

Pfefferkorn:

Skal prøve å være det, og se hva som skjer ... og da ikke ta sorgene på forskudd ;-)

Hadde jeg hatt en sånn babycomp hadde jeg blitt skikkelig forvirret, skrullete og automatisk fått blondt hår altså(ingen fornærmelse mot blondiner), for snakk om å leve sitt eget liv hehe

Tempen min gikk ca 0.3 grader ned idag.... :(

Men ifølge FF kan det være en typisk inplantasjons dip. De mener det kan skje alt ifra 5-12 dager etter EL.

Babycompen tror jeg bare bekreftet at regisrert samleie klaffet med eggløsningsdatoen, for idag fikk jeg diskolys i displayet sammen med dagens måling.

Venter fortsatt på svar fra Pfc, men har enda ikke hørt noe.

Så at tempen din Athinas gikk litt ned idag, men fortsatt er høy. Blir spennende å følge med deg videre.

Noe tegn til EL enda da CI82?

Pfefferkorn:

Jeg leste om dette med 0.3 for ID så det er jo ett godt tegn da, så la oss håpe at den fyker opp i morgen så du får en dipp du også :-)

Den BC din hadde jeg fått grå hår av, for den forvirrer meg skikkelig, håper du får svar fra dem snart for det må jo være noen form for samsvar i forhold til tempingen :-)

Ja, uff min gikk ned, men jeg sov også skikkelig dårlig i natt og jeg vet ikke om jeg fikk til å sette inn det helt rett, knotet litt(måler i rumpa). Tenkte å ta den igjen men gadd ikke(!?), men når jeg sto opp 2 timer etterpå,tok den første kl 06.30 så var den på 36.88. De 3 siste nettene har jeg også begynt å svette, dynetrekket er jo bløtt - kan ikke huske når det skjedde sist for jeg er frisk å rask ellers. Jaja er ikke sikkert at det har noe med tempen å gjøre da, men skriver det allikevel så dere erfarne vet ;-)

Men jeg har nok ikke store håp for at dette går min vei nei :-( Men blir spennende å se hvordan din temp oppfører seg fremover :-))

Får bare krysse fingrene for at det går vår vei denne gangen.

Ikveld ser jeg bare frem til en skikkelig jentekveld med min jevnt gamle tante. Da blir det å dele en flaske vin og skravle om alt mellom himmel og jord. Rett og slett bare legge alt dette babygreiene langt bak i bakhodet. ;) Tror det skal bli godt!

Ser tempen går litt opp igjen Athinas! Blir spennende. Ser også at du har hatt litt spotting, men tidligere nå enn i forrige pp. Og siden du hadde første spotting rundt 10 dager etter EL, så kan det jo være et godt tegn.

Tempen min gikk ikke noe særlig opp idag. Babycompen bekrefter EL 4 mai, men når jeg legger det inn på FF så får jeg beskjed om at EL ikke er funnet. Så da legger jeg ikke inn det der og ser heller hva Babycompen sier de nærmeste dagene.

Ja denne spottingen skjønner jeg ikkenoe av for det er ikke vanlig spotting med CM som både er gult og rosa på en måte, og brystene er såre noe jeg aldri har før mens. Men jeg vet jo ikke hva denne Vitexen gjør med kroppen min nå,. for det tar jo en stund før den begynner å virke og jeg har nå brukt den i 2 mnd. Så det kan jo være den som er årsaken til denne merkelige spottingen da :-) Tempen skulle jeg ønske hadde blitt litt høyere enn den er nå, for synes den henger litt på kanten og lav i forhold til hva den har vært, men det har kanskje ikke noe å si så lenge den ikke går nedover :-)

Din graf derimot er jo kjempespennende! Jeg har sett på SÅ mange grafer med dipper som din som har endt i graviditet så dette ser jo kjempebra ut foreløpig :-)) Krysser fingre og følger med spent :-))) Tror den BC'en din må snakkes til, litt strengt! ;-P For skal man jo gå etter hva den mener så blir du jo aldri gravid, håper du får svar fra leverandøren om det kan være noe feil på den, eller svar på hvorfor den er så humørsyk iallefall :-)

Spennende tider jenter :-))

Klem

Selv har jeg også gått på Vitex i ca 2 1/2 måned. Men selv har jeg aldri opplevd å få såre bryst etter å ha begynt på Vitex. Vi får håpe tempen din fortsetter oppover. Blir spennende å følge med deg fremover.

Jeg tør liksom ikke håpe på noe på en måte, men på en annen måte så vil jeg jo gjerne holde litt på fast på et snev av håp. Hihi... =) Veldig merkelig hvordan kroppen er nå, for istad når jeg var på toalettet hadde jeg EL slim faktisk. =S Er det rart en blir litt tullerusk i disse pp'ene...

Tok meg en liten alvorsprat med BC'en min idag tidlig... Forklarte den at den må jo skjønne at den bare gjør meg gal... Fikk ikke noe relevant svar av den, så den er visst bare fast bestemt på å erge meg... :@ Hihihihi...

Ja er virkelig spennende tider nå jenter! =D

Klem

Hei hei, har vært opptatt i helgen og ikke vært her inne. Litt deilig å tenke på andre ting også. Var spent på å se hvordan det har gått med dere, så kjedelig at Athinas Verden har fått tr :(

FF sier at jeg hadde EL for 4 dager siden, men føler meg ikke helt sikker selv. Hvis det er riktig er det veldig deilig. Da har syklusene mine blitt litt kortere :) Får bare vente å se hvordan det utvikler seg de neste dagene...

Har du blitt noe klokere på BC'en din Pfefferkorn? Min pleier å være litt sta, men justerer EL etter en stund...

Hei CI82! Så koselig å se deg her inne igjen. Føler det blir litt lenge mellom hver gang du er her, men skjønner hva du mener om å få litt "fritid" fra siden her ;) Jeg vil jo tro at du hadde EL faktisk dagen før FF mener at den var jeg da, men kanskje jeg bare er litt teit der.

For min del er FF fast bestemt på at jeg hadde EL på syklusdag 15, mens Babycomp mener syklusdag 17. Tempkurven ser jo ikke lovende ut i forhold til coverline, men tror egentlig at siden temptidene har variert såpass i begynnelsen at den blir noenlunde forvirret av hva coverlinen skal være på. Babycompen gir fortsatt diskolys, og jeg er spent på om tempen går noe mere opp i de neste dagene.

Fikk bittelitt rosa spotting idag, men det kom ut sammen med rester fra Crinone (progesteron gelen). Så istedet for at restene var helt hvitt, var det litt spor av rosa i det også.

Athinas verden, så utrolig dritt at den dumme, teite Tante Rød kom på besøk... Bedre lykke i denne pp :) Stor klem fra meg ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...