Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå for andre gang begynt nattavvenning på lille tuppa på 9 mnd. Vi hadde en suksessfull runde på nattavvenning da hun var 7 mnd (sov da fra 19-0545 uten mat), men da hun ble syk ved 8 mnd. (omgangssyke) var det på`n med pupping igjen. Nå ha vi holdt på i en uke med nattavvenning, og hun har selvfølgelig blitt syk midt opp i alt. I tillegg får hun tre tenner samtidig. De siste nettene har hun holdt det gående i 2-4 timer mellom fra ca kl 2. Det er mildt sagt frustrerende, siden det ikke blir bedre - tvert om. Ingenting hjelper - ikke byssing, kosing, roe i sengen..

Hun får pupp 5 ganger på dagtid, og spiser litt frokost, lunsj, middag og kvelds, men siden hun har hatt omgangssyken igjen (en mild form uten oppkast og med diare et par gg per dag), har ikke appetitten vært på topp. Vi har likevel bestemt oss for at vi ikke kan stoppe nattavvenningen. Etter en dårlig natt, hvor jeg er alene med to barn og jeg selv kastet opp 3 ganger og fløy på do, ble jeg likevel usikker. Hun var våken i 4 timer.

Jeg tenkte kanskje jeg skulle gi henne en flaske før jeg la meg (enten pumpet eller mme). Er dette dumt kanskje? Noen med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...