MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 åSSEN er klærne ? store eller små i str, god elle dårlig kvalitet? Noen med erfaringer ? =)
mariabee Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hei! Vii har fått en del av mamma fra Ellos og vi synes klærne var veldig fine. Like bra kvalitet som H&M osv. Så ingenting i veien med det. Str var akkurat som de andre kjedene, bortsett fra Name It, som er en anelse større. Mer bøyelige stretchi klær der.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 Høres bra ut Takk for svar =)
pip pip Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 merket vertbaudet som de selger på ellos er ganske store i størrelsen. Lille pus drukner i pysjamasene i nettopp kjøpte derfra
2010 Mammaen Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Jeg kjøpte noe i de minste størrelsene derfra til gutten min. Det jeg fikk var desverre av elendig kvalitet. Klærne falmet mye etter bare et par vask og bodyene gikk helt ut av fasong og ble utvidet/tynne etter bare 1 gangs bruk. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe derfra igjen. Størrelsene synes jeg var som vanlig, men de ble jo større fordi de som sagt gikk ut og ut av fasong.
Trultemor73 Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har kjøpt masse klær hos Ellos og er veldig fornøyd. Har kjøpt Me too todelt sett til eldstejenta og Kiavat sko. Hun har vært superfornøyd. Har også kjøpt en del av Albert Åberg klærne de har hatt. Har ikke kjøpt så mye av de billig merkene. Men det jeg har kjøpt av dem, har samme kvaltitet som f.eks H & M. Det enenste jeg har kjøpt fra Ellos som jeg ikke har vært fornøyd med er de forede regndressene. De har gått opp i skjøten i rompa alle sammen. Og jeg har 3 slike dresser fra forskjellige år. De handler jeg heller fra europris heretter.
-S- Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har bestilt en gang fra ellos. Synes det var veldig varierende. Noe var elendig kvalitet, mens noe annet var kjempebra. Opplevde som en over her at noen bodyer var falmet etter et par vask og uten fasong.
Nikamo Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Jeg har akkurat motsatt erfaring med dette merket; bodyene jeg kjøpte i str 60 var like små/mindre enn bodyene fra HM i str 50/56...! Men bortsett fra det, så var kvaliteten god ) Har ikke prøvd noe annet enn disse bodyene fra Ellos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå