myboylollypop Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 ..her syns jeg lillegull suttrer en del, og hun liker ikke å ligge alene på gulvet noe lenge, og skal helst bæres eller sitte på fanget..syns dagene går med til å bysse og bære for at hun så bare sover 30 min i slengen (har 3 dupper pr dag)..andre? kanskje det er tenner på vei? vanskelig å si hvorfor........
*Nøtta* Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Lisjemor her begynte å sutre en del da hun tippet 4 mnder.. plutselig ville hun ikke lengre ligge å leke seg alene så lenge som tidligere,og ikke ville hun sitte på fanget og leke,hun skulle underholdes. Helsesøstra sa til meg at det var helt vanlig at de i den alderen begynte sånn. Da oppdaget de at de har en egen vilje og har mer behov for å være sammen med mamma på en måte...
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 nja, hun er ikke alltid like glad som hun pleier Vil hun ha mat krever hun mat med en gang, før var hun litt mer tålmodig Men så lenge hun er tørr, ren, mett og blir stimulert er alt topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå