Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting jeg, han biter og slever, dette har han gjort i 4 mnd, MEN DET KOMMER INGEN TENNER!!!

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

HUff, syns så synd på han til tider, ser han blir helt vill i blikket (hehe) når han ikke får biti hardt nok..

Noen flere som har opplevd at de holder på sånn i evigheter uten noen andre tegn til tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer biter, gnager og sikler uansett om de får tenner eller ei! Det er liksom en del av det å være baby- de undersøker ting med munnen, smaker på og gnager- siden munnen er deres viktigste sanseorgan de første månedene. Tannfrembrudd tar bare noen dager som regel, maks et par uker.

Skrevet

Min har gjort helt siden han var 3 mnd, er 6,5 mnd nå. Det har nok bare vært utforsking og slik, men nå kan jeg endelig kjenne noen spisser under tannkjøttet. Men det kan enda ta litt tid tror jeg. Håper ikke det for han er vanskelig å ha med å gjøre, alt er gale for tiden :P

Skrevet

Det er nok tennene som plager han, men det varierer veldig hvor lang tid det tar før de bryter gjennom.... ;)

Skrevet

Vesla mi gjorde også dette fra 3mnd-alder, og vi trodde at tennene var rett rundt hjørnet! Først nå, 9,5 mnd gammel har den første tannen såvidt blitt synlig;)

Skrevet

Eldste min holdt på i litt over 4 mnd på å få opp de 2 første tennene sine. Det begynte da han var ca 3 1/2 mnd og ved 4 mnd så hadde det blitt 2 hovne kuler i undermunn, de brøt gjennom over natta da han bikka 8 mnd... Gikk noen flasker med Dentinox og et par biteringer i de mnd ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...