Gå til innhold

HURRA! Kinesisk fødselskalender tok ENDELIG feil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sa nemlig at jeg skulle få (min fjerde) jente, men ifølge UL i forrige uke, så er det GUTT vi venter!! Kalenderen har hatt rett de tre første gangene - og med alle jeg kjenner. Men nå var det feil - heldigvis!

Skrevet

Det er to forskjellige kart, den ene sa gutt på meg, mens den andre sa jente. Jeg skal ha jente :)

Det kartet som er rett på meg denne gangen, har også rett på de andre to barna jeg har.

Så kan jo hende det ene fortsatt har rett på deg også :)

Skrevet

Takk. Og hvor fant du de to forskjellige kalenderne?

Skrevet

Jeg må nesten si hurra til det jeg også! Hahaha.. Jeg skal på ultralyd i dag.. Alt sier at jeg skal ha gutt.. Jeg har blitt spådd at jeg skal ha gutt også.. Så det blir spennede å se!

Må forresten si at det er ganske teit med to forskjellige kinesiske kallendere da.. Når det bare finnes to kjønn.. Da har er det alltid en av de som har rett :P veit ikke hvor "spennende" det er med sånne kallendere da egentlig..

Gratulerer med guttebebis<3

Skrevet

Den kinesiske fødselskalenderen har ALDRI stemt på meg. Den har sagt jente alle tre gangene, men jeg venter nå min tredje gutt... :-)

Skrevet

Den har aldri tatt rett på meg ^^,

I følge den skulle jeg hatt jente,gutt,jente..

Det ble gutt,jente og nå er det tvillinger.. Ser ut til at begge er gutter ^^,

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så mye med gutt i magen, mommy3! Har ventet på å høre hva det blir, oppdaget det nå litt sent, men du får ha lykke til videre i svangerskapet!

Klem fra meg.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Så gøy med gutt :) Jeg har to jenter fra før, og er også overlykkelig for at mitt tredje og siste barn blir en gutt :)

Ønsket meg veldig jente begge de første gangene, og denne gangen ønsket jeg meg helst gutt, så er helt i ekstase!

Skrevet

Kalenderen på babyverden stemmer delvis på meg.

Nr.1. Unnfanget i januar, og var 23 år da jeg skulle få en jente. Det stemte.

Nr.2. Unnfanget i august, og var 26 år da jeg skulle få en gutt. Fikk jente.

Nr.3. Unnfanget i oktober, og er 29 år på terminen. Venter en gutt. Det stemmer.

Kalenderen her på bim

Nr.1. Stemmer ikke

Nr.2. Stemmer.

Nr.3. Stemmer.

Kalenderen på terminkalkulator.no

Nr.1. Stemmer ikke.

Nr.2. Stemmer.

Nr.3. Stemmer.

Usikker på om de to siste kalenderene er de samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...