SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Har syklus på 29 til 30 dager. Etter mine beregninger så var EL 5 mars og klaska til med aksjer. Så da stemmer det med IKM 19 mars. Men så. Min CB monitor viste negatift fram til 8 mars. 9 mars fikk jeg nesten fult utslag og viser det samme enda. Sjekket med EL test og hadde posetiv 9 mars og retur på 10 mars. Kva tror dokke Posetiv EL 5 mars billigstrimmel og negativ på CBM ? Posetiv billigstrimmer EL 9 mars og CBM nesten posetiv og har det enda. Kor er eggløsningen min eller har jeg hatt eggløsning ?
Gjest LonleyGirl Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Du må stole på den siste, grunnen er at kroppen gjerne har prøvd å få til en eggløsning 5 mars, men ikke klart det. Og så prøvde den igjen den 9ende.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 Da vil det si at jeg ikkje har hatt eggløsning denne mnd. CBM viste ikkje topp i det heile tatt og har vert middels til og med i dag. Kva om den viser slik i morgon og ?
Gjest LonleyGirl Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Du har ca 6 fertile dager per syklus, kanskje det er disse som viser? Så eggløsningen er gjerne på vei?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2011 Er det muligt å plutselig få syklus fra 29,30 til 40 dager syklus ? Har aldri opplevd det før.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2011 Da har CBM slått ut med dag 7 med samme målingen. Prøvde med billigstrimmel og den var nesten posetiv. Så CBM kan ikkje vere feil med. Hjjelp med jenter, er det noen som har CBM og har opplevd det samme ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå